Casa Valxisto - Country House
  • Bar/lounge
  • Restaurant
Penafiel Park Hotel & Spa(Penafiel)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotwire.com
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 104 per nacht.

Pestana Hotel Group
AC Hotel Porto(Porto)
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 136 per nacht.

Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 105 per nacht.

Hotel Nave(Porto)
  • Bar/lounge
14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongekende gastvrijheid waarbij letterlijk niets te gek is. Met ontzettend veel passie en plezier worden hier alle gasten verwend. Bij binnenkomst staat een bordje met de tekst 'welcome to your home'. En dat ga je je ook zeker voelen. Heel knap en zeker een reden om een keer terug te willen keren.
Een tip voor toekomstige bezoekers....blijf vooral een keer mee eten want er wordt erg goed gekookt. Ontbijt is overigens ook erg uitgebreid en vers. Alles uit de eigen biologische tuin.

Verbleef: juni 2017, reisde met familie
18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit verblijf benadert de perfectie. Vriendelijk onthaal, vriendelijke bediening. Lokaal driegangenmenu dat heerlijk smaakte voor een (te) lage prijs. Top accomodatie. Eventjes weg van het drukke Porto maar gemakkelijk bereikbaar met de trein. Ik ben nu al enkele dagen weg van dit verblijf en het lukt me niet iets negatief te verzinnen. Dit moeten ze zo houden.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
28 juli 2015 beoordeeld

Casa Valxisto is een mooie Quinta vlakbij de Douro. De inrichting van de lobby is wat mager en de relaxruimte bij het -wel mooie- zwembad wat smal. Het ligt mooi tussen wijnvelden met een klein stadje vlakbij. De eigenaar en personeel doet erg zijn best om van dienst te zijn. Ze zijn dan ook erg aardig. Onze kamer, de suite voor 4 personen, vonden wij voor 4-en te klein. Met ons tweeën hadden we net genoeg ruimte voor de koffers. De slaapbank was de enige zitgelegenheid. De airco was zeer welkom en werkte goed. De ontbijt en diner was redelijk, maar niet overmatig goed.
Toch is het een prima locatie om van daaruit de Douro en omgeving te verkennen wat echt prachtig is.De gemaakte opmerkingen over de quinta nemen we daarbij voor lief. Met de eigenaar heb ik mijn adviezen gedeeld, dat stelde hij zeer op prijs. Cijfer: 8--.

Kamertip: De 4p suite (boven) ligt aan de wegkant, dus wel wat gehorig. De 2p-kamers beneden liggen aan het zwembad met mooi uitzicht.
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
20 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is dit een fantastische plaats om een vakantie aan Portugal af te sluiten. Mooie kamers. Een hartverwarmend welkom door de eigenaar. Er word voor je gekookt tegen vergoeding door de eigenaar met uit hun eigen tuin gekomen streekproducten. Een fantastisch ontbijt. En een fantastisch bed om in te slapen. Al met al een fantastische afsluiter.

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
7 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks het slechte weer geweldig genoten. Goed voor een verblijf van een paar dagen met de kinderen. Hoewel er een zwembad is zullen de kinderen zich na een paar dagen hier gaan vervelen (12 en 14 jaar!)
Geweldig gegeten!
De service is excellent.
Gratis werd onze was gewassen en gestreken...
Er is niets te veel gevraagd. er wordt je zelfs nog wel enkele keren gevraagd en gezegd dat als je nog iets nodig hebt je het gewoon kunt vragen.
Heerlijk uitgerust hier!

Verbleef: augustus 2014