“November 1963 herbeleven ”

The Sixth Floor Museum at Dealey Plaza
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 16,00*
Vanaf
Toegang tot het zesde verdieping museum in Dealey ...
Geclassificeerd als nr. 6 van 263 dingen om te doen in Dallas
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer indrukwekkend museum waar de aanslag op JFK herbeleefd kan worden door de ouderen en beleefd kan worden door iedereen die toen te jong was of nog niet geboren was.
Must See wanneer je in Dallas bent! Ik heb ook de tour gedaan in een oude bus uit die tijd. Indrukwekkend zijn ook de witte markeringen op de weg, waar de schoten insloegen.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had het gevoel dat het museum meer potentie heeft dan het waarmaakt, maar dat neemt niet weg dat het een must is als je in Dallas bent, Tip: koop je kaarten vooraf, en ga zo vroeg mogelijk. Je wordt in groepen binnengelaten, daarom is het zeker aan het begin erg druk.

5 februari 2018 beoordeeld

Zeer indrukwekkende plek die je moet bezoeken als je ook Dealey Plaza hebt gezien. Zeer veel informatie over John F.Kennedy, waarvan ik voor kan stellen dat dit kinderen niet zo aanspreekt. Het geeft een duidelijke beeld weer over de beginjaren 60 met al zijn problemen. Je kunt het overslaan en moet zeker de plek zien waar de president is beschoten. In het museumgedeelte is fotograferen niet toegestaan. Museum is zeker de moeite waard.

9 oktober 2017 beoordeeld

Het is een druk museum. Je koopt eerst een kaartje, dan moet je buiten wachten tot je als groep wordt binnen geroepen. Eerst krijg je dan een audiotourset. en dan ga je in de lift naar de zesde etage. Daar krijg je veel informatie over de tijd dat JF Kennedy president was en natuurlijk wat er allemaal gebeurde rondom de moord.. En je kan uit '' het'' raam kijken.
Bijzonder om daar een keer te zijn.

Bekijk meer beoordelingen
8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met onze dochters (22 en 20) The Sixth Floor museum bezocht. Uitgebreide informatie over het leven van John F. Kennedy met veel authentieke beelden. Uiteraard wordt uitgebreid stilgestaan bij de moordaanslag in Dallas. Museum kan door iedereen op eigen tempo gevolgd worden dankzij de gratis verstrekte geluidsrecorders.

In The Sixth Floor Museum at Dealey Plaza geweest? Deel je ervaringen!