“Restaurant Golfclub”

20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Benthuizen
Keukens: Frans, Nederlands
12 januari 2020 beoordeeld

Gezellig restaurant bij de golfcourse. Lekkere bieren en gerechten. Voldoende parkeerplaatsen. In de zomer goed ruim terras. Buitenkant roest ziet er goed uit. De verroeste buitenelementen vind ik niet denderend, de banken daarentegen zitten perfect.

Datum van bezoek: januari 2020

14 november 2019 beoordeeld

Het eten is verrassend goed in restaurant Roest. De dagspecial is vriendelijk geprijsd, het dessert smaakt goed (hoewel slagroom uit een spuitbus echt niet kan). De bediening is niet erg vriendelijk. Beetje meer aandacht voor de klant mag heus wel.

Datum van bezoek: november 2019
22 september 2019 beoordeeld

Na een wandeling door natuurgebied Bentwoud gaan zitten bij “Roest”. Ik vind het een raar en niet aantrekkelijk gebouw, doet zeer zeker zijn naam eer aan….

Het was een heerlijke dag, lekker buiten op het terras gezeten.
Het restaurant en terras horen bij de golfbaan.

We hebben een biertje ( een tapbier Heineken en Wiekse witte) gedronken en een broodplank met aioli, oliefolie en kruidenboter. Een flinke plank, niet zuinig, zoals je wel vaker ziet en dat voor €6.00. Prima prijs.
Personeel vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2019
23 augustus 2019 beoordeeld

De locatie ligt mooi in een natuurgebied, genoeg keuze op de kaart en het eten is prima (niet heel bijzonder). Qua bediening is het vreselijk. Lange wacht tijden tot je geholpen wordt, personeel kijkt je niet aan en loopt al bijna weg terwijl je nog je zin aan het uitspreken bent. Erg jammer en nog een hoop te leren op dit gebied.

Datum van bezoek: augustus 2019
15 mei 2018 beoordeeld

Restaurant met uitgebreide kaart. Prima om na het golfen te eten maar ook na het wandelen of fietsen. Natuurlijk ook geschikt voor “lekker bieren” op het terras met zicht op de golfbaan.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Restaurant Roest bekeken, bekeken ook

In Restaurant Roest geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.