“Puntjes op de i”

20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Benthuizen
Keukens: Frans, Nederlands
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met partner en huisvriend hier gegeten. Een biefstuk moeten ze nog leren inkopen en bakken. Taaie bedoeling. De gepofte aardappel is een sliert van groene aardappelen. Yek niet gaar, groen van kleur en absoluut niet gaar. Als je daar het personeel op aanspreekt dan krijg je na een half uur een zelfde groene aardappel. Ik sla dit adres voorlopig over.

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een fietstocht hier neergestreken op het terras voor de lunch. Wat een heerlijke plek. Het is een restaurant wat bij een golfbaan hoort dus wij verwachtten erg hoge prijzen. Maar de prijs kwaliteit verhouding was goed. Ik had de courgettesoep met geitenkaas en een broodplankje. De soep was verrukkelijk. De smeersels bij het brood was te weinig dat was jammer. Mijn man had een bal gehakt. Gehakt was heerlijk. Jammer dat men kiest voor een simpel zacht bolletje. Dat kan toch veel lekkerder. Personeel was vriendelijk maar niet erg oplettend. Zeer de moeite waard.

11 augustus 2017 beoordeeld

Na een heerlijke middag golfen eerst lekker geborreld en daarna heerlijk gegeten!
In een gezellige ambiance met vrienden. Op het terras of binnen er is ruimte genoeg. Vriendelijk personeel.Voor niet golfers een beetje moeilijk te vinden maar het wordt goed aangegeven dat het restaurant op de golfbaan staat. Een aanrader.

10 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een heerlijke golfmiddag zijn we nog in een zonnetje neergestreken op het terras. Daar een prachtig uitzicht over de baan. Goede bierkaart. En een prettige bediening. Top

Datum van bezoek: oktober 2016
13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb samen met een vriendin m'n 50e verjaardag gevierd op het terras van Roest. Bar buiten. Fakkels rondom en dansen tot diep in de nacht. Service was top.

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Restaurant Roest bekeken, bekeken ook

In Restaurant Roest geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.