“Biertje”

20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Benthuizen
Keukens: Frans, Nederlands
10 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een heerlijke golfmiddag zijn we nog in een zonnetje neergestreken op het terras. Daar een prachtig uitzicht over de baan. Goede bierkaart. En een prettige bediening. Top

Datum van bezoek: oktober 2016

13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb samen met een vriendin m'n 50e verjaardag gevierd op het terras van Roest. Bar buiten. Fakkels rondom en dansen tot diep in de nacht. Service was top.

Datum van bezoek: februari 2017
14 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een wat lastig te vinden locatie (de toegangsweg is net een week omgegooid) bij een natuurgebied ligt het Restaurant. Een gaaf gebouw van buiten van roestige metalen platen. Onderdeel van de golfbaan.
Van binnen gezellig en warm ingericht. Vriendelijke bediening en mooi uitzicht op de golfbaan. Lekker koffie! Heb er niet gegeten maar hoorde van mijn afspraak dat dit wel goed zit.

Datum van bezoek: oktober 2016
18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie in het bentwoud aan de golfbaan. De bavette is goed gebakken. Weinig smaak en de groente zoals een stukje gekookte bloemkool en wortel is weinig mee gedaan. Saus die erbij zat is kant en klaar

Bediening is netjes. Alleen de communicatie onderling konden we horen. En dat was niet positief naar elkaar toe.

Datum van bezoek: september 2016
25 juli 2016 beoordeeld

Met een groepje van 10 mensen een leuke golf clinic gehad van 2 ervaren Pro's. Na de basis vaardigheden te hebben gezien een paar holes gedaan op de par 3/4 baan en daarna een lekkere BBQ (Big Green Egg) gehad. Prima bediening en leuke locatie.

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Restaurant Roest bekeken, bekeken ook

In Restaurant Roest geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.