Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.236)
Beoordelingen filteren
1.236 resultaten
Waardering van reizigers
445
449
188
79
75
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
445
449
188
79
75
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.236 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 3 juli 2010

Mijn echtgenoot ging wat ijs halen in de ijskamer op de 1e verdieping. De deur ging dicht en hij zat langer dan een uur in de kamer opgesloten en probeerde zijn eigen instrumenten te gebruiken om eruit te komen. De manager kwam uiteindelijk opdagen. De receptionist probeerde mijn echtgenoot de schuld te geven en zei dat hij dit had veroorzaakt :( .
Airco in de kamer stond op 65, maar kamer werd nooit koeler. De kamer was zijn rookvrij, maar had een geur van rook. zou hier weer voor het gemak.

Bedank KINJAMYHAZ
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
bestwesternnashville, Webmaster van Best Western Suites Near Opryland, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2011
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for choosing the Best Western Suites near Opryland for your recent stay in our area. I am very glad that you found the location to be a convenient one for you.

I am so sorry about your husband getting locked in the ice room. It must have been a horrible experience. He definitely should not have been blamed even for a moment. What happened was an accident and hopefully a way can be found to prevent such a thing from ever happening again to anyone.

Thank you for taking the time to give us a review, it is greatly appreciated. Upon receipt of your review, the following steps were taken:

1) The management and registration staff received extra training in the proper way to deal with our valued guests.

2) The maintenance staff was instructed to see if there was some way that the ice room doors could be prevented from automatically locking if they accidentally shut.

3) The maintenance staff was instructed to check the air conditioner in the room which was assigned to you to make sure that it is operating properly.

I hope that the next time you visit our area you will once again choose to stay at the Best Western Suites near Opryland. I think you will be greatly pleased.

Sincerely,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 29 augustus 2018

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 augustus 2018

  • Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 augustus 2018

  • Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken