Vandaag geopend: Gesloten

vanaf US$ 69,00
vanaf US$ 25,00
vanaf US$ 85,00
Beoordeeld op 25 augustus 2019 via mobiele applicatie

Gezelligheid en veel (harde) muziek. Leuk om in werkelijkheid te zien waar de oorsprong van country muziek ligt. Vaak gezien op TV. In het wcht is het nig leuker

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

Downtown, struinen over de Honky Tonky road, op zoek naar het perfecte paar laarzen! En dan al die bandjes die om het hardst en mooist tegen elkaar inspelen: een swingende stad!!!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 11 maart 2019 via mobiele applicatie

Als je niets om country muziek geeft moet je er niet heen gaan
Vrijwel in ieder restaurant live muziek
Gezellige ambiance

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 3 oktober 2018 via mobiele applicatie

We hadden de auto bij de Cumberland rivier geparkeerd. Voor de zekerheid wat geld voor ongeveer een uur in de meter gedaan, maar weet niet zeker of het daar wel betaald parkeren is op zondag. We zijn al een paar keer eerder geweest op Broadway en omgeving, dus we hoefden de muziek en de barretjes niet zo nodig nog een keer te beleven. Even rondlopen en terug naar het motel was prima voor ons.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 1 oktober 2018 via mobiele applicatie

In downtown Nashville is één wijk waar je kan genieten van muziek. De life muziek is haast in elke gelegenheid waar je kan drinken en eten. Daarnaast meerdere winkels waar je de specifieke cowboy laarzen kan kopen. Het geheel heeft een gezellige sfeer.

Datum van activiteit: augustus 2018