“Prachtige dierentuin”

US$ 34,22*
Vanaf
Algemene toegangskaart voor Taronga Zoo Sydney
Geclassificeerd als nr. 3 van 25 dingen om te doen in Mosman
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De dierentuin heeft een mooie verzameling inheemse duren. De beste plaats om een platypus te zien.
De dierentuin heeft niet de grootste verzameling dieren, maar de dieren die ze hebben worden prachtig en diervriendelijk gepresenteerd. De giraffen met de skyline van Sydney city op de achtergrond zijn ook uniek

25 juli 2016 beoordeeld

De Taronga Zoo is een leuke zoo. We namen de ferry om er te geraken. Dat nam een 20 min in beslag. Het was de derde zoo op onze doorreis vandaar mijn beoordeling van 3/5. Deze zoo heeft alle alle typische dieren die je wil gezien hebben in Australië, maar de leukste en meest veelzijdige zoo was die van Steve Irwin in Beerwah.
De Taronga zoo heeft natuurlijk wel het prachtige zicht op de haven van Sydney.

20 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een dierentuin erg tegenvallend voor de prijs die er voor gerekend wordt. Wel een goed uitzicht over sydney

28 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een fantastische dag. Wij hebben direct bij binnenkomst en bij de aankoop van de entreekaarten ($46 per persoon) ook de koala-encounter erbij geboekt voor $25 (Max 4 personen voor $25) Dame bij de kassa gaf direct aan dat je ze niet mag aanraken / knuffelen, dus dat schept ook geen valse verwachtingen. Je kan ze van heel dichtbij bekijken, ongeveer 20 cm. Er zijn slechts een beperkt aantal kaarten hiervoor beschikbaar.

Bekijk meer beoordelingen
11 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt hier echt een hele dag vertoeven, mooi park. Aangezien het een warme dag was waren de dieren niet erg actief, alleen de jonge aapjes deden goed hun best.
Veel klimmen en dalen, maar dat maakt het niet saai, erg leuk voor een dagbesteding in Sydney.

Reizigers die Taronga Zoo bekeken, bekeken ook

In Taronga Zoo geweest? Deel je ervaringen!