Solé on the Ocean(Sunny Isles Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Marenas Beach Resort(Sunny Isles Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Trump International Beach Resort(Sunny Isles Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Site
  • Aan het strand
Best Holiday Suites(Sunny Isles Beach)
Orbitz.com
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Hotwire.com
  • Gratis parkeren
Acqualina Resort & Spa on the Beach(Sunny Isles Beach)
  • Zwembad
Great Miami Vacations(Sunny Isles Beach)
28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De lobby was mooi maar de rest is out of date ! Ouwbollig en zeer lawaaierige kamer ! Zonder oordopjes kon ik niet slapen . Douche werkte niet enkel bad . Versleten sofa . Geen koffiemaker . Vuile ruiten . Bij het zwembad hetzelfde ! Zeer luide muziek van gasten die blijkbaar met boombox tegen elkaar op het volume omhoog jaagde . Personeel kon beter hun best doen ...
beter voor een ander hotel kiezen ...

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Denise H, General Manager van Newport Beachside Hotel and Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2018

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit aus ihrem geschäftigen Tag zu unserem Resort zu überprüfen. Meine aufrichtigsten Entschuldigung für nicht die Erfüllung Ihrer Erwartungen. Bitte wissen, das ist nicht unser normaler Standard der Pflege. Ich werde sicher sein, ihre Erfahrungen mit unserem Team zu teilen, dies zu verhindern, dass in der Zukunft passiert.

31 juli 2016 beoordeeld

Dit hotel is een kleintje tussen alle nieuwe hoteltorens in Sunny Isles. Sterk gedateerd inmiddels. Massaal gevoel. We verbleven hier 4 nachten. Het hotel ligt ingeklemd tussen Collins Avenue en het strand. Je loopt zo het strand op met een badlaken van het hotel. De ligbedden zijn gratis, de cabanas niet. We waren met zijn vieren. Er is een groot kingsize bed en een sofa, die echt niet meer kan, echt superslecht. Voor kleine kinderen een nachtje te doen, anders niet. Je ontvangt voor het ontbijt 2 vouchers, voor de andere personen moet je het ontbijt betalen, reken op 15-20 dollar pp. Het ontbijt was goed. Parkeren met valetparking kost 25 dollar per dag, maar moet je doen. Verder betaal je ook nog een resortfee van ca 20,- per dag. Voor vier dagen betaalde ik voor parkeren, ontbijt en resortfee 216 dollar bij.

Kamertip: Probeer op een hogere verdieping te zitten voor minder lawaai
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Mihaela_20, Guest Relations Manager van Newport Beachside Hotel and Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2016

Dear Pieter,

Thank you for taking the time to share your impresions about your experience with us. We always appreciate our guests feedback in regards to their experience with our Resort.

Sincerely,
Mihaela Mihai - Director of Guest Services

1 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker al 5 x geweest. De laatste keer is ook echt de laatste keer. Veel timesharing gasten. Met name veel Mexicanen. Heel gezellig hoor tot een bepaalde hoogte. Met drie gezinnen op een kamer en maar lallen. Ontbijt was erg ondermaats. Kakkerlakken lopen langs de ramen. Koffie uit een theepot. Thee uit een koffiepot. Niet kunnen begrijpen dat dat niet smaakt. Echt 3 x terug gestuurd. Enige top plekje vinden wij nog steeds het eet drink huisje aan het zwembad. Die gasten zijn top met goede service en lekker eten en drinken!!

Verbleef: mei 2015, reisde met familie
Mihaela_20, Guest Relations Manager van Newport Beachside Hotel and Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2016

Thank you for taking your time to share your experience with us. We always appreciate our guests feedback in regards to their experience with our team.
Sincerely yours, Mihaela Mihai

23 november 2015 beoordeeld

Wij verbleven hier 2 nachten. Het hotel ligt wat verder weg van Miami maar met een bushalte voor de deur. Voor 2 dollar zit je op Southbeach! Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij kwamen laat aan maar kregen een mooie kamer en omdat het onze eerste keer was in Miami kregen een gratis ontbijtje aangeboden! Kamers zijn netjes en schoon, niet teveel luxe verwachten. Onze televisie deed het niet goed en er kwam na 10 minuten al een monteur. Het kon helaas niet verholpen worden en we mochten gratis de nieuwste films kijken. Ontbijt is goed verzorgd en uitgebreid. WIFI is wel slecht helaas.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
17 augustus 2015 beoordeeld

Hotel is groot en heeft mooie grote kingsize bedden alleen jammer als je voor 4 man boekt (1 zoon van 16 jaar en 1 van 11 jaar). Zij moeten dan wel op een slaapbank.
Wij hebben geleerd met de volgende boekingen wrs. 2 kamers of eigen extra matras mee.

Verder uitstekend parkeermogelijkheden we zijn naar 7 hotels geweest dit was de enige die we moesten bij betalen. Dit was van te voren niet bekend ook idd ontbijt eigenlijk voor 2 personen? We hebben voor 4 betaalt gelukkig kregen we een goede service van Sai zij werkte mee en gaf ons 4 vouchers voor het ontbijt.

Verder mooi zwembad en superdicht bij het strand. Tja dit is een van de duurste gedeeltes van Miami dus mogen we zeker niet klagen over deze accomodatie.

Kamertip: De kamers met balkon lawaaieriger ivm gasten die buiten zitten er komen veel Spaanstalige. Kamers zonder balkon zijn groter en rustiger.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie