“Uiteindelijk toch lekker uit eten”
Beoordeling van Y Sospan Cafe

Y Sospan Cafe
Geclassificeerd als nr. 12 van 29 Restaurants in Dolgellau
Keukens: Café
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Diner, Reserveringen
24 mei 2017 beoordeeld

Eerst waren we in Barmouth bij de Last Inn, maar daar zijn we na 15 minuten te zijn genegeerd weggegaan en aangezien diverse zaken in Barmouth dicht waren, zijn we naar Dolgellau gegaan en zijn we Y Sospan terecht gekomen en gelukkig konden we hier terecht met wat passen en meten. Het personeel was zeer aardig en het eten kwam ondanks de drukte vrij snel. Heerlijk gebarbecuede kip met gegratineerde aardappelen met courgette, aubergine en paprika met een kaassaus. Heerlijk!!!! Verder had mijn vrouw zalm met aardappeltjes en garnaaltjes. Ook zij zat te genieten. Komen er zeker weer terug. Voorts nog een heerlijk toetje gehad.

19 mei 2016 beoordeeld

y sospan,is een mooi restaurant waar je lekker kan eten , zeker de bovenverdieping eens bezoeken !!,zeer goede bediening in een authentiek kader, een aanrader !

28 september 2015 beoordeeld

Gezellige ambiance en mooie kaart! Ondanks de drukte en geen reservering toch een tafel gekregen. Een aanrader!

22 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi pand uit 1606 waar vroeger het galgenmaal werd geserveerd. Oudheid van dit pand is voelbaar en zichtbaar. Goede locale Welsh keuken. Vriendelijke bediening. Goede sfeer. Aanrader!

29 augustus 2014 beoordeeld

Hier serveren ze heerlijk eten, wel van tevoren reserveren! Je moet geen haast hebben, want het kan even duren voor je het bestelde op je bord hebt. Mooie ambiance, vriendelijk personeel en uitgebreide kaart.

Reizigers die Y Sospan Cafe bekeken, bekeken ook

Dolgellau, Snowdonia National Park

In Y Sospan Cafe geweest? Deel je ervaringen!