“Zeer goed”
Beoordeling van Majestic Grille

Majestic Grille
Geclassificeerd als nr. 9 van 1.498 Restaurants in Memphis
Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Downtown
2 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Even wachten aan de gezellige bar is geen straf. Gerechten zijn zeer goed. Een leuk idee het desserts kan je live kiezen uit allemaal verschillende kleine glaasjes desserts. Bediening was top

17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben de Clam chowder, crab cakes en steaks gegeten. Alles smaakte grandioos. Mals en smaakvol vlees. De bediening deed het erg leuk. Grappig en behulpzaam. Dit restaurant zouden wij willen aanraden voor vlees liefhebbers in een smaakvol ambiance. Muziek blijf leuk op de achtergrond itt the Bealestr. Een aanrader!!

9 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben buiten kunnen zitten en niet binnen met een koude airco wat erg aangenaam was. Het eten was goed en de bediening vlot en vriendelijk.

27 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed doen to eattth gril restaurant .
Goed balie for money .
Conditie is een soort oude bioscoop een jaren 50-60 film op de achtergrond .
Heerlijke filet mignon .
Goede wijnkaart , aangename atmosfeer en goede attente niet opdringerige serveerders / serveersters . Gaven wel toe dat ze Maar $ 2-$ 3 per uur verdienen en de rest uit fooien moeten halen.
Prima tijd gehad , prins eten prima service

27 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gebouw van zowel binnen als buiten!
Eten is geweldig. De tonijn is fantastisch gegrild. Bediening is attent. Een aanrader als je niet op het drukke Bealstreet wil eten.

In Majestic Grille geweest? Deel je ervaringen!