“Goed eten”
Beoordeling van Blues City Cafe

Blues City Cafe
Reserveren met OpenTable
Blues City Cafe is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 16 van 1.476 Restaurants in Memphis
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen, Afhalen
2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier een halve rib op, hou normaal niet van spareribs, maar deze waren erg goed. Vielen zo van het bot af en erg mals vlees

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Blues City Cafe
Bekijk de nieuwste beoordelingen

1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geluisterd naar de meningen van de anderen en hier gegeten. Er was niets te veel gezegd. Het lijkt hectisch maar alles loopt goed door. Zeker de dame die iedereen naar de tafels bracht/dirigeerde was een genot om naar te kijken.
Later nog naar de muziek geluisterd en we hadden geluk dat er een leuke band speelde.
Let er wel op dat het meestal erg fris is in de zaak, het lijkt erop dat de airco overuren draait.

6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima southern maaltijd! Lekker gegeten, ribs zijn een aanrader! Ook de gumbo is erg smaakvol als je van pittig eten houdt.

28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere ribbetjes, het vlees komt zo van het bot! Ondertussen was er een fantastisch blues optreden aan de gang. Een must do in Memphis!

30 april 2015 beoordeeld

De beste ribs die wij ooit aten. Het vlees viel van het bot en de smaak was uitstekend. De frites was niet lekker: te groot en slap. Die hebben we dus laten liggen. Het kleine cupje met cole slaw was weer uitstekend. Het café is verder wat rommelig. Veel lawaai in het algemeen, drie tv's aan. We hadden leuke bediening.

In Blues City Cafe geweest? Deel je ervaringen!