“Muziek”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 30,00*
Vanaf
Stadstour door Memphis met optionele toegang tot ...
Geclassificeerd als nr. 32 van 117 dingen om te doen in Memphis
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
3 november 2017 beoordeeld

Uit ieder raam komt muziek. jammer dat er geen hop on hop offbus was. De straat is verder erg gezellig.

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat is echt zoals in de boekjes........ gewoon doen !!!! Nostalgie ten top !!!! Het eten ? Dat is zoals wij zeggen, laat je eettand uit als je naar de VS gaat.

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Misschien kwamen wij met verkeerde verwachtingen maar Beale street is vergane glorie. In plaats van blues clubs zitten en smoezelige souvenir winkeltjes en ordinaire bars. Wij zijn er snel weer vertrokken.

12 oktober 2017 beoordeeld

's Avonds erg sfeervol en je voelt je er veilig door de politie aanwezigheid. Ruim aanbod aan restaurants en bars en heel veel muziek.

Bekijk meer beoordelingen
9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een bruisende straat vol muziek! Heerlijk om hier te lopen en hier en daar binnen te gaan en te genieten van een biertje onder het gebot van live muziek.

In Beale Street geweest? Deel je ervaringen!