“Vergane glorie”

US$ 10,00*
Vanaf
Downtown Memphis Beale Street Walking Tour
Geclassificeerd als nr. 35 van 163 dingen om te doen in Memphis
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Misschien kwamen wij met verkeerde verwachtingen maar Beale street is vergane glorie. In plaats van blues clubs zitten en smoezelige souvenir winkeltjes en ordinaire bars. Wij zijn er snel weer vertrokken.

12 oktober 2017 beoordeeld

's Avonds erg sfeervol en je voelt je er veilig door de politie aanwezigheid. Ruim aanbod aan restaurants en bars en heel veel muziek.

9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een bruisende straat vol muziek! Heerlijk om hier te lopen en hier en daar binnen te gaan en te genieten van een biertje onder het gebot van live muziek.

14 september 2017 beoordeeld

Overdag wel wat muziek en als je het rustig aan wilt doen prima. 's avonds meer live muziek en genoeg restaurants om goed te eten. Memphis Ribs mag je niet missen

Bekijk meer beoordelingen
24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bezochten Bealestreet overdag. Niet heel interessant voor ons gezin. We hebben het gezien en afgestreept op ons lijstje.

In Beale Street geweest? Deel je ervaringen!