“sfeervol”

US$ 10,00*
Vanaf
Downtown Memphis Beale Street Walking Tour
Geclassificeerd als nr. 31 van 161 dingen om te doen in Memphis
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
12 oktober 2017 beoordeeld

's Avonds erg sfeervol en je voelt je er veilig door de politie aanwezigheid. Ruim aanbod aan restaurants en bars en heel veel muziek.

9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een bruisende straat vol muziek! Heerlijk om hier te lopen en hier en daar binnen te gaan en te genieten van een biertje onder het gebot van live muziek.

14 september 2017 beoordeeld

Overdag wel wat muziek en als je het rustig aan wilt doen prima. 's avonds meer live muziek en genoeg restaurants om goed te eten. Memphis Ribs mag je niet missen

24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bezochten Bealestreet overdag. Niet heel interessant voor ons gezin. We hebben het gezien en afgestreept op ons lijstje.

Bekijk meer beoordelingen
14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lees diverse negatieve recensies en dat veel mensen Nashville veel leuker vonden, maar ik heb dat juist andersom. Vond Nashville veel meer kermis, lawaai en opgeschoten mensen. Sfeer hier sprak me meer aan, de muziek die uit de kroegen kwam ook. We zijn nergens naar binnen geweest omdat dat lastig is met jonge kinderen maar wel gaan eten bij het Hard Rock Café.

In Beale Street geweest? Deel je ervaringen!