“Niet heel interessant voor ons”
Beoordeling van Beale Street

Beale Street
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 10,00*
Vanaf
Downtown Memphis Beale Street Walking Tour
Geclassificeerd als nr. 33 van 161 dingen om te doen in Memphis
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bezochten Bealestreet overdag. Niet heel interessant voor ons gezin. We hebben het gezien en afgestreept op ons lijstje.

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lees diverse negatieve recensies en dat veel mensen Nashville veel leuker vonden, maar ik heb dat juist andersom. Vond Nashville veel meer kermis, lawaai en opgeschoten mensen. Sfeer hier sprak me meer aan, de muziek die uit de kroegen kwam ook. We zijn nergens naar binnen geweest omdat dat lastig is met jonge kinderen maar wel gaan eten bij het Hard Rock Café.

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Snikhete zondagmiddag 40 graden. 5 Pm. In het midden van de straat probeert Cowboy Johnny bij Bringing the Blues nog wat spektakel te brengen door zijn gitaar met zijn tong te bespelen ... hij oogst mager applaus

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartje downtown Memphis vind je hier de straat waar uit ieder café muziek knalt, voornamelijk Blues.
Vooral s avonds is de straat gezellig om te zien, eettentjes genoeg.
Bij de meeste live music tenten, dien je $ 5 pp entrée te betalen.

Bekijk meer beoordelingen
21 juni 2017 beoordeeld

We hadden eerst Nashville bezocht en daarna Memphis. Als je dan Broadway/Nashville vergelijkt met Bealestreet, dan valt dat erg tegen. Buiten dat voel je je veel minder veilig in Memphis dan in Nashville. Ligt wel een opdracht voor de stad hier om daar wat aan te doen.

In Beale Street geweest? Deel je ervaringen!