Van tevoren boeken

vanaf US$ 15,00
vanaf US$ 8,00
vanaf US$ 30,00
Beoordeeld op 14 augustus 2017 via mobiele applicatie

Lees diverse negatieve recensies en dat veel mensen Nashville veel leuker vonden, maar ik heb dat juist andersom. Vond Nashville veel meer kermis, lawaai en opgeschoten mensen. Sfeer hier sprak me meer aan, de muziek die uit de kroegen kwam ook. We zijn nergens naar binnen geweest omdat dat lastig is met jonge kinderen maar wel gaan eten bij het Hard Rock Café.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Snikhete zondagmiddag 40 graden. 5 Pm. In het midden van de straat probeert Cowboy Johnny bij Bringing the Blues nog wat spektakel te brengen door zijn gitaar met zijn tong te bespelen ... hij oogst mager applaus

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 25 juli 2017 via mobiele applicatie

Hartje downtown Memphis vind je hier de straat waar uit ieder café muziek knalt, voornamelijk Blues.
Vooral s avonds is de straat gezellig om te zien, eettentjes genoeg.
Bij de meeste live music tenten, dien je $ 5 pp entrée te betalen.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 21 juni 2017

We hadden eerst Nashville bezocht en daarna Memphis. Als je dan Broadway/Nashville vergelijkt met Bealestreet, dan valt dat erg tegen. Buiten dat voel je je veel minder veilig in Memphis dan in Nashville. Ligt wel een opdracht voor de stad hier om daar wat aan te doen.

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 28 mei 2017 via mobiele applicatie

Oh wat een drukke straat maar heel leuk, overal muziek en zo gezellig, wij waren er precies in een feest weekend dus ontzettend veel mensen uit Chigago. Leuk om door heen te wandelen

Datum van activiteit: mei 2017