“must visit....”
Beoordeling van B.B. King's Blues Club

B.B. King's Blues Club
Reserveren met OpenTable
B.B. King's Blues Club is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 15 van 1.498 Restaurants in Memphis
Keukens: Amerikaans, Barbecue
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
6 augustus 2017 beoordeeld

Als je in Memphis bent, moet je hier gewoon even geweest zijn. De sfeer is zeer leuk, ongedwongen, vrolijk. Er zijn constant leuke & gevarieerde optredens. De bediening is zeer vlot en vriendelijk. We hebben met 4 personen allemaal ook iets anders gegeten en alles was lekker. Geen haute-cuisine maar gewoon erg lekker. Vraag zeker naar de locale specialiteit , het ziet er niet uit maar smaakt wel erg goed.

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De club van de legendarische BB King...hoe bijzonder is dat. Het eten is van goede kwaliteit, grote porties en. Iet belachelijk duur. De live spelende band was top.
Wij hebben hier een superavond gehad!

22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij werden heel vriendelijk ontvangen en er werd leuke muziek gedraaid. Het eten was ook goed; de prijs kwaliteit verhouding was prima. Maar een heel groot minpunt was dat er gerookt werd. Daarom zullen wij er niet terug komen.

5 juni 2017 beoordeeld

Ik ben al meerdere keren in BB Kings Blues Club geweest, altijd naar alle tevredenheid, ik reed er zelfs voor om.
Deze keer had ik er echt spijt van; Preston Shannon zou optreden, maar die kwam niet (opdagen) en de All Starsband probeerde de avond te redden, wat niet lukte. Het werd ook niet vermeld of gezegd dat Preston Shannon niet zou komen.
De entree is elke keer dat ik kom duurder, en de drankjes waren ook bizar duur.
Volgende keer rijd ik niet meer speciaal om!

20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn zowel in New Orleans als Nashville bij de club geweest en hadden hoge verwachtingen van de oorspronkelijke in Memphis.
De buitenkant ziet er vervallen uit en het nodigt totaal niet uit.
Maar toch naar binnen gegaan en een leuke muzikale avond gehad en prima gegeten!!
Aan te raden om het programma op de website vooraf in te zien. Op de maandag was het een tamme avond in het muzikale centrum.

In B.B. King's Blues Club geweest? Deel je ervaringen!