toon c
Ardooie, België

Rolstoelgebruiker. Voorbeeldig aangepaste badkamer

4,0 van 5 bollen18 jul 2019 beoordeeld
Rolstoelgebruiker. Best western hotel. Groot hotel. Zeer goed aangepaste badkamer. Dubbelbed. Niet erg ruime kamer. Een en ander anders moeten inrichten. Goede Wi-Fi. Bar met attent personeel. Bierprijzen wat up-market. Redelijk uitgebreide restaurantkaart. Ontbijt à la carte. Geen echt ontbijtbuffet. Als je direct on line boekt, is de prijs interessanter.
Voor een volgende UK-trip zullen we zeker het aanbod bij Best Western hotels bekijken !
Datum van verblijf: juli 2019
Kamertip: Rolstoelgebruiker. ze hebben aangepaste kamers
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Expedia.com
  • Expedia.com
11.3 km van Best Western The Crianlarich Hotel
Meer hotels in Crianlarich bekijken
Beoordeeld op 1 november 2018 via mobiele applicatie

kamer zijn ruime genoeg en schoon.badkamer is een ruim,met een bad! maar helaas was de waterdruk heel slecht. als de de douchekop op de kop hield liep het water eraf. sowieso is het geen douchen als je langer dan 190 cm bent. de slang is daar niet lang genoeg voor 😀. bedden liggen fijn. stopcontact dicht bij plankje waar de waterkoker opstaat. kamer is wel erg gehorig. ontbijt was goed. je kon zelf je engelse ontbijt bestellen. miste alleen een plakje ham ofzo. bediening is niet altijd even goed en snel. lijkt me bijna allemaal nieuw personeel

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 30 april 2017 via mobiele applicatie

Met een groep van 12 moesten we in Crianlarich van de vroege middag tot de late avond wachten op de sleeper naar Londen. We werden in dit hotel restaurant met alle gastvrijheid ontvangen. De tarieven zijn uiterst schappelijk en de kwaliteit van het eten voortreffelijk. Iedereen wilde graag nog wat langer blijven!!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 10 september 2016

Kamer was gehorig (plafond kraakte), tv werkte niet, wifi receptie was er niet op de kamer, de receptie rook naar natte hond en het restaurant rook naar paarden. We hebben toch prima geslapen en heerlijk gegeten in het restaurant.

Kamertip: Kies de hoogste verdieping, want dan geen gehorige bovenburen
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 10 juni 2016

De ontvangst bij de receptie was vriendelijk, de kamers zijn basic en wel wat verouderd, maar op zich prima voor een hotel van deze prijsklasse. Ontbijt is goed, er is een standaard (klein) buffet met yoghurt en granen en wat sapjes. Een Engels/Schots ontbijt met eieren, spek, bonen, etc. is bij te bestellen van de kaart.
We hebben gegeten in het hotel-restaurant (omdat er in de omgeving niets is.....) we hebben hier redelijk gegeten.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 22 juni 2015

Hier hebben wij in één week 3 keer gegeten. Konden hier ook eens anders eten dan bekende schotse burgermenu's, er waren een aantal pizza opties. Kwaliteit was goed. Hotel sfeer gemoedelijk met achtergrond muziek uit jaren "50. Bediening was de laatste maal vlot en leuk, daarvoor zeer kortaf en zakelijk. Indien je een keer wilt afwisselen met eten kunnen wij dit aanbevelen.

Datum van verblijf: juni 2015