“Redelijk pizza met veeeeel lawaai”
Beoordeling van Cucina Ristorante

Cucina Ristorante
Geclassificeerd als nr. 2 van 27 Restaurants in Balloch
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
6 mei 2018 beoordeeld

In een ruimte die meer weg heeft van een ongezellige kantine wordt je vriendelijk bediend. De pizza was redelijk tot goed, maar ook redelijk geprijsd. Er aten veel lawaaige families. Er is geen enkele geluidsdemping, waardoor je elkaar soms nauwelijks kunt verstaan. Zoek een andere gelegenheid!.

22 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de goede beoordelingen op TripAdvisor hadden wij voor Cucina gekozen. De sfeer vond ik niet Italiaans en nodigde niet uit tot natafelen. Het was iets te statisch ingericht.

Het eten was lekker. Wij hadden de calzone en de lasagna. De calzone was goed gevuld maar niet typisch Italiaan. Hij kwam wel echt uit een steenoven. De lasagna was heerlijk alleen niet zo vullend.

Al met al goed eten, alleen eerder voor een snelle hap dan een avond tafelen.

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

ALs voorgerecht bruschetta. Nauwelijks knoflook n weinig tomaat. Pizza wel aardig. Eton Mess als toetje, was een slap aftreksel van het echte gerecht. Vlotte en vriendelijke bediening.

10 augustus 2016 beoordeeld

We hebben hier lekker gegeten tegen een goede prijs. Vriendelijke en vlotte bediening., Ook al hadden we niet gereserveerd , ze deden de moeite om ons een tafeltje te geven, we moesten een klein beetje wachten.

20 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk duur voor een italiaan en eten was redelijk; niet speciaal. Vanwege prijs/kwaliteit een gemiddelde score.

Reizigers die Cucina Ristorante bekeken, bekeken ook

Alexandria, Loch Lomond and The Trossachs National Park
Balloch, West Dunbartonshire

In Cucina Ristorante geweest? Deel je ervaringen!