Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (361)
Beoordelingen filteren
361 resultaten
Waardering van reizigers
266
67
13
8
7
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
266
67
13
8
7
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 361 beoordelingen
Beoordeeld op 26 augustus 2013

Dit noemt zich een hotel, maar bij een hotel verwacht je een receptie waar je je bagage kunt achterlaten als de kamer niet beschikbaar is. Hier: niemand voor 4 uur 's namiddags (ok, "check in om 4 uur" stond op de reservatie). Zonder uitleg werden we in een kamer in een soort tuinhuisje gelogeerd, niet in het " hotel". Ok, erg veel privacy, maar kleren in de kast bleven klam aanvoelen en de verwarming had wel wat tijd nodig om het gezellig te maken ( in augustus!). Wat zeker tegenviel was de houding van de man: we wilden in het restaurant eten, maar daar was een tweegangenmenu het minimum, als we enkel 1 hoofdgerecht wilden moesten we maar in de (ongezellige) bar eten of elders gaan... Ook de volgende dagen was de man hoogstens beleefd, nooit hartelijk zoals de mensen overal elders in Schotland. Misschien moet hij maar naar een andere job uitkijken? Mevrouw was ok, maar haar hebben we nauwelijks gezien. Het restaurant is OK, maar zeker niet het beste in Braemar, zoals ze zelf adverteren. Het eten in Braemar lodge was veel lekkerder- daar hebben we dan ook meestal gegeten.

Datum van verblijf: augustus 2013
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Alex H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 26 juli 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Maria M, Owner van Moorfield House Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 juni 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Maria M, Owner van Moorfield House Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juni 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Maria M, Owner van Moorfield House Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 juni 2017

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Maria M, Owner van Moorfield House Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken