“Nieuwe slechte kok?”
Beoordeling van Seumas' Bar

Seumas' Bar
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Sligachan
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie jaar lang een vaste plek om na de Cuillin Hills wat te eten. Nu dit jaar twee keer geprobeerd, maar wat een achteruitgang. Duur, vet eten en niet lekker meer. Op naar de Old Inn!

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je na een dag op Isle of Skye toe bent aan goed eten (voor een goede prijs) en een lekker biertje (eigen brouwerij) of goede whisky (400 soorten) moet je hier zijn. Voor de dames: de warme brownie met huisgemaakte ijs is een aanrader!

19 september 2016 beoordeeld

Feitelijk wilden we de brouwerij bezoeken maar die was gesloten. In de bar is het bier op tap verkrijgbaar zodoende hier een pint gepakt. Bij nadere bestudering van de menukaart bleek de prijs alleszins redelijk, dus gelijk maar gegeten. De braised beef in whiskey maar ook de venison was uit de kunst. De beef was zeer gaar, tot op het niveau van draadjesvlees, en de hagis was zalig. et enigste commentaar is dat er wel wat meer neeps en tatties bij mochten. De bijlage van de venison, rode kool (sticky red cabbage) en mustard mash waren heerlijk.
De bierkaart is zeer uitgebreid, buiten uiteraard het bier van de eigen brouwerij, ook bier van andere Schotse brouwerijen. Maar voor diegene die niet van bier houdt maar van een goed glas whiskey heeft zo nodig een nog grotere keuze (ik zou maar een kamer in het bijbehorende hotel boeken. Een gelegenheid om naar terug te keren.

6 juni 2016 beoordeeld

Hoe kan je je er voor zorgen dat een gast zich niet thuisvoelt. We komen binnen en worden niet welkom geheten. Ondanks dat de serveerster rondloopt. Eenmaal aan tafel krijgen we de menukaarten. Het blijkt de bedoeling te zijn dat je aan de bar bestelt en direct betaalt. Het eten stelt niet zo veel voor. Mijn vrouw neemt een panini met humus en gegrilde groenten (vies). Ik neem een hamburger (lauwe frites). Al met al geen restaurant om terug te komen

4 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In de bar wordt eenvoudig maar goed eten geserveerd. De menukaart bestaat o.a. uit burgers, broodjes, vis en ook risotto. Het personeel is vriendelijk. Zeker een plek om vaker te komen na een dag wandelen.

Reizigers die Seumas' Bar bekeken, bekeken ook

Carbost, Isle of Skye
Portree, Isle of Skye

Portnalong, Isle of Skye

Isle of Skye, De Hebrides

In Seumas' Bar geweest? Deel je ervaringen!