“Ideaal voor visliefhebbers”
Beoordeling van Sea Breezes

Sea Breezes
Geclassificeerd als nr. 2 van 39 Restaurants in Portree
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
29 januari 2018 beoordeeld

Je kan hier best reserveren. The catch of the day was zeebaars. Lekker, maar we gaan toch weer voor de seafoodplatter. Dit aten we de vorige dag elders en daar was het wel lekkerder. Of lag het misschien aan de herneming van hetzelfde? Als dessert een dark chocolate taart en een Mc Calan. Super! Vriendelijke bediening.

2 oktober 2017 beoordeeld

Spreek duidelijk af en controleer nogmaals je reservatie.
2 ter plaatse gemaakte reservatie liepen volledig de mist in, door ongeordende nota's.
Men deed wel amechtige pogingen om het recht te trekken, door je een tafel aan te bieden in de laatste avondservice vanaf 21:00!??

9 september 2017 beoordeeld

Volgens Trip Advisor adepten is dit een top adresje... . Volledig volgeboekt, dat wel, maar dat heeft wellicht ook te maken met het feit dat Portree zeer populair is met een beperkte keuze aan restaurantjes. Vroeg boeken is dus zeker de boodschap, zo niet kan je wat eten gaan halen bij de COOP ...
Wij schoven aan voor de 2e service, en toen waren de oesters al op ...
Mosseltjes waren heerlijk, zo ook onze zeebaars !
Al bij al lekker gegeten in een basic decorum, met vriendelijke bediening en dito prijszetting.

16 oktober 2015 beoordeeld

Reserveer tijdig want de 3 services zijn snel uitverkocht, zekers de eerste twee. Neem je de service van 21u dan ben je meer relaxed en is het er minder druk.
Ze serveren simpele maar lekkere visgerechten en zijn bekend om hun mossel/krab schotels. En de desserts mogen er ook zijn.
We waren 3 dagen in Portree, wel we hebben er 3 avonden gegeten.

1 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat mij opvalt in de meeste (vis)restaurants in de Highlands dat de menukaart zo beperkt en eentonig zijn. Daar maakt Sea Breezes geen uitzondering op. Mosselen OK, maar niets bijzonders, de zeebaars was wel goed. Bij binnenkomst werd ons nadrukkelijk te verstaan gegeven dat we om 19:00 moesten wegwezen. Lekker gastvrij :-(. Was ons ook al bij de reservering duidelijk gemaakt. Naar mijn idee wordt hier te gemakkelijk veel geld verdiend.

Reizigers die Sea Breezes bekeken, bekeken ook

Portree, Isle of Skye
Portree, Isle of Skye

In Sea Breezes geweest? Deel je ervaringen!