“Prima eten, niet gezellig ”
Beoordeling van The Lower Deck

The Lower Deck
Geclassificeerd als nr. 17 van 40 Restaurants in Portree
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner
19 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was de enige plek waar we nog konden eten. We moesten eerst kwartier buiten wachten, maar alle andere restaurants zaten al vol. Het is dus in het hoogseizoen echt aan te bevelen om ergens te reserveren. Uiteindelijk konden we plaatsnemen maar we zaten niet erg gezellig, middenin het restaurant. Het eten was prima, mosselen en krab risotto. Toch zou ik hier niet meer heen gaan omdat ik het niet gezellig vond, en bediening niet echt professioneel.

26 april 2017 beoordeeld

We waren net op tijd in dit restaurantje voordat het storm liep. Scampi's, Fish en chips en gekookte mosselen. Allemaal smakelijk en binnen een korte tijd opgediend.
Ik had de mosselen in een romige Kerry saus. Lekker in combinatie met de gebakken frites ( bijbestellen).

29 april 2016 beoordeeld

Dit kleine visrestaurantje aan de pier van Portree is druk bezocht. En niet voor niets! Het uitzicht is prachtig en het restaurant is in de stijl van Talisker en vissers. Het eten was heerlijk en versgevangen. Fish & Chips kun je overal krijgen. In dit visrestaurantje moet je voor de bijzondere gerechten gaan! Bediening was vriendelijk en zorgzaam. Prima restaurant.

30 september 2014 beoordeeld

De bediening had er niet veel zin, hetgeen de sfeer niet ten goede kwam. De porties zijn wel ruim en je gaat zeker niet met honger naar buiten.

26 mei 2013 beoordeeld

Als je Engels bent, geen probleem, maar een Europeaan houdt niet zo van een 'vette bek' als dat je van deze fish&chips wel krijgt. De vis was goed, maar de chips waren slap. De olie waar de fish&chips in gebakken waren, zat ook gedeeltelijk in de bak. Jammer, want het was ook niet echt goedkoop!!

• Sfeer

Reizigers die The Lower Deck bekeken, bekeken ook

In The Lower Deck geweest? Deel je ervaringen!