Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
“Excellent accomodation!!”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Voor het boeken van deze accommodatie geldt: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Leg je data vast voordat ze weg zijn
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Geef niet op! Informeer naar soortgelijke vakantiewoningen die wel beschikbaar zijn -
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven
Overzicht
Luxeappartement/appartement -
2 slaapkamers, 2 badkamers, met plaats voor 4 gasten
Auchterarder, Perth and Kinross, Schotland

Reizigersbeoordelingen

Uitstekend - gebaseerd op 19 beoordelingen
Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Datum | Waardering
  • Eerst Engels
  • Eerst Nederlands
  • Alles
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Eerst Engels
Eerst Nederlands
Alles
Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Beoordeeld op 20 maart 2018 voor een verblijf in maart 2018
Google Vertalen naar het Nederlands

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Antwoord van management
24 mrt 2018
Thank you so much for your kind feedback and thank you again for your stay.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Iain S
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 19 augustus 2017 voor een verblijf in augustus 2017
Google Vertalen naar het Nederlands

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van management
14 sep 2017
Thank you for taking the time to feedback and allow me to address your concerns although I am please that your review says that you would recommend to friends. I am sorry that you found the bed uncomfortable, the beds are zip and link beds which allow us to offer twin or double accommodations (our bookings are roughly 50:50). To counter the effect of the join when they are made up as doubles and to allow greater comfort we use mattress toppers which we renew each year. I have now ordered deeper replacements which hopefully makes them more comfortable for future guests although I would point out that the mattresses are not old, I suspect it may have been the join in the bed you slept in.

This then ties into your comment about the apartment needing refreshing soon which is rather disingenuous. For clarity we bought the property immediately prior to the Ryder Cup in 2014 (3 years ago) at that time the apartment was set up with entirely new fixtures, fittings & furnishings throughout so every item being new at that time means nothing is more than 3 years old ie all furniture (including beds), living furniture, kitchen and bathrooms etc etc. In addition to this the bedrooms were decorated again in January this year, with all other rooms decorated again in the last 12 months. The carpets were professionally cleaned just 7 days before your visit and bedding has been rotated out in that 3 year period. We limit bookings to 70 nights a year to reduce wear and tear and allow our own use and we refresh items that begin to tire each winter as there will always be unintended damage by guests or scrapes to walls etc as luggage is brought in and out which will be the same for any holiday property. These are acceptable consequences of holiday lettings so I am confused as to what you feel needs refreshed.

With regards to there not being any fresh produce I am not sure why your expectations were set to receive something that we do not advertise as offering - the tea, instant coffee, sugar and UHT milk we provide are consistent with comparable apartments we ourselves have stayed in as well as most hotel accommodation and the coffee pod machine is an offering above what is typical. We prefer where possible to add value for our guests by making the property up the day before and allow early arrival / late check out. While we do not advertise a welcome pack we do tend to leave one as an extra thank you to longer stay guests but would not typically do so for a short stay. We have done in the past but these tend to be unused and end up in the bin. That said had you contacted us to advise your late arrival and requested that fresh milk be in place then we would of course have met your request (at no charge) but we received no such request.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 mei 2017 voor een verblijf in mei 2017
Google Vertalen naar het Nederlands

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Antwoord van management
1 jun 2017
Thank you for your kind feedback. We are always delighted when our guests enjoy their stay and look forward to welcoming you again in the future.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Filpot
Cambridge, Verenigd Koninkrijk
Niveau 3 bijdrager
21 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 19 nuttige stemmen
Beoordeeld op 10 april 2017 voor een verblijf in april 2017
Google Vertalen naar het Nederlands

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van management
1 jun 2017
I am so pleased that you enjoyed your stay and it's even better when the weather adds to tha enjoyment. Thanks for staying
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gobledy
Farnborough, Verenigd Koninkrijk
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
Beoordeeld op 24 februari 2017 voor een verblijf in november 2016
Google Vertalen naar het Nederlands

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van management
1 jun 2017
It really was a shame that the booking process went poorly but I am really glad that we managed to work things through and that you had a great stay.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Verdien geld door je woning te verhuren. Zonder contract en kosten vooraf hou je meer voor jezelf over.
Eenvoudig te beheren
Bevestig boekingen in één klik en houd alles bij, vanaf de aanvraag tot het uitchecken. Zelfs wanneer je onderweg bent!
Vertrouwd door reizigers
Met miljoenen reizigers en een beveiligde online betaalmethode helpt TripAdvisor reizigers jouw accommodatie met vertrouwen te boeken.
Je gratis vermelding instellen