Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Stromness
vanaf US$ 92,01
vanaf US$ 40,75
vanaf US$ 768,91
vanaf US$ 361,46
Beoordeeld op 30 juni 2017

Er is nog veel over van deze stenen, ondanks dat ze er al lang staan, indrukwekkend om te zien en je af te vragen wat ze voor nut dienden!

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 10 mei 2017 via mobiele applicatie

Leuk om de cultuur te snuiven van de orkney islands. Veel toeristen tegelijk aanwezig bij de ring of brodgar, wat wel jammer was. Je liep elkaar onder de voeten, laat staan met foto's maken.
Indrukwekkend verhaal hierachter, leuk om eens te lezen en te zien.
Doe een warme jas aan want de wind komt hier echt bij je.

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 8 december 2016

Een nog een prachtige staat verkerende stenen ring, als je op de Orkneys bent moet je hier zeker heen, wij hadden mooi weer en dan is het uitzicht prachtig over de meren en het grooiende landschap

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 24 september 2016 via mobiele applicatie

Zeer indrukwekkend om deze grote cirkel met staande stenen in het echt te zien. Ik was met een excursie, vanuit Inverness geregeld, Orkney Islands. Het was de laatste excursie van het seizoen 2016 en het was best wel druk. Ik heb het idee dat de 'magie' verloren gaat met een grote groep toeristen. Het is jammer dat het middenste deel is afgesloten met paaltjes. Ergens begrijpelijk want anders zou de heide platgelopen zijn. Een mooie plek en zeker een bezoek waard!

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 29 augustus 2016 via mobiele applicatie

Dit neolithische bouwwerk hebben we twee keer bezocht. Een keer zelfstandig en een keer via de gratis gidsrondleiding (dagelijks om 13.00 uur). Steencirkels zijn er veel in Groot Brittanie, maar dit is een van de grootste en best bewaarde. Deze bezienswaardigheid is gratis en 24/7 open. Daardoor is het vaak erg druk met hele busladingen toeristen. Als je een beetje geduld hebt kun je nog steeds prachtige foto's maken zonder mensen. De rondleiding met gids is erg aan te raden, omdat je dan ook nog wat meer informatie krijgt over de omgeving en de visie van de wetenschap over wat het is en hoe het gemaakt is. Dit is voor mij de mooiste attractie van Orkney Mainland.

Datum van activiteit: augustus 2016