“Weinig te ervaren”

Vanaf
Dagtrip vanuit Inverness naar de Orkney-eilanden
Geclassificeerd als nr. 5 van 12 dingen om te doen in Stromness
20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Doordat de ring onder constructie was mocht je er alleen omheen lopen. Hierdoor en doordat er veel bezoekers waren en weinig informatie, was het een matige ervaring

30 juni 2017 beoordeeld

Er is nog veel over van deze stenen, ondanks dat ze er al lang staan, indrukwekkend om te zien en je af te vragen wat ze voor nut dienden!

10 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk om de cultuur te snuiven van de orkney islands. Veel toeristen tegelijk aanwezig bij de ring of brodgar, wat wel jammer was. Je liep elkaar onder de voeten, laat staan met foto's maken.
Indrukwekkend verhaal hierachter, leuk om eens te lezen en te zien.
Doe een warme jas aan want de wind komt hier echt bij je.

8 december 2016 beoordeeld

Een nog een prachtige staat verkerende stenen ring, als je op de Orkneys bent moet je hier zeker heen, wij hadden mooi weer en dan is het uitzicht prachtig over de meren en het grooiende landschap

Bekijk meer beoordelingen
24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer indrukwekkend om deze grote cirkel met staande stenen in het echt te zien. Ik was met een excursie, vanuit Inverness geregeld, Orkney Islands. Het was de laatste excursie van het seizoen 2016 en het was best wel druk. Ik heb het idee dat de 'magie' verloren gaat met een grote groep toeristen. Het is jammer dat het middenste deel is afgesloten met paaltjes. Ergens begrijpelijk want anders zou de heide platgelopen zijn. Een mooie plek en zeker een bezoek waard!

Reizigers die Ring of Brodgar bekeken, bekeken ook

In Ring of Brodgar geweest? Deel je ervaringen!