“Wat een zalige belevenis!”
Beoordeling van Carrick-A-Rede Rope Bridge

Carrick-A-Rede Rope Bridge
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 23,65*
Vanaf
Giant's Causeway Tour inclusief Game of ...
Geclassificeerd als nr. 4 van 4 dingen om te doen in Ballintoy
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
1 augustus 2018 beoordeeld

We waren een kwartiertje na openingstijd aan de ticketbalie en konden meteen doorlopen tot aan de brug. Er wordt aan de start gezegd dat je over een goede conditie moet beschikken, maar we zagen ook heel wat puffende ouderen en zelfs minder mobiele mensen de tocht wagen. Niet vanzelfsprekend, maar mits wat hulp best te doen! na een kwartiertje op het gemakje stappen (vergeet niet van de uitzichten te genieten!) kom je in een klein wachtrijtje terecht. Er mogen max. 8 personen tegelijk de brug op en wij moesten wachten op een hele bus Japanners die de brug in de andere richting weer afmoesten. De oversteek zelf is best wel wat wiebelen, zeker als je inderdaad met acht mensen tegelijk op de touwenbrug staat. Maar niets om schrik voor te hebben, alles is superveilig! De brug brengt je naar een klein eilandje en hier moet je echt je ogen de kost geven! We namen de tijd om eens helemaal rond te wandelen en ons van tijd tot tijd ook eens gewoon neer te zetten om te genieten van de scenery. Als de zon er ook van de partij is, kleurt het water schitterend groen-blauw! Kom je eind juni, begin juli neem dan ook zeker eens de tijd om naar de nestende vogels te kijken. Wij zagen nog heel wat kleintjes gevoerd worden!

27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij sliepen 20 minuten rijden van de brug, en hadden deze activiteit op woensdag gepland, woensdag daar aangekomen om 17:10, werd ons verteld dat de volgende mogelijkheid voor het passeren van de brug van 18:30 tot 19:30 was. Daar hadden wij niet zo'n behoefte aan, dus gevraagd of we ook kaartjes konden kopen voor de volgende dag. Dat was geen probleem!

Dus gelijk gedaan voor de eerste oversteek van 09:30 tot 10:30. we kwamen aan om 09:05, op 4 toeristen na die nog een kaartje moesten kopen (Wat toen nog niet kon) na was er niemand. Dus zijn we doorgelopen tot aan de brug, tijdens de 1km lange wandeling kwamen we maarliefst 4 mensen tegen!

En we waren er dus als eerste! Nog wel even moeten wachten op het personeel en dan kun je genieten van een lege brug als je er overheen loopt. Het was een geweldige ervaring.

(Op de laatste foto is de terug keert over de brug, je ziet dat de eerste routing bus bezoekers er ook al vroeg zijn, en ze laten max 280 bezoekers per uur oversteken)

2 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen ‘s avonds om 19:30 aan en liepen daar met maar liefst 3 andere mensen :) Ik kan begrijpen dat als je overdag hier loopt met honderden andere mensen dat de charme er wel een beetje vanaf gaat.. Dus onze tip; ga ‘s avonds heen!

14 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hoeven niet entree betalen via Game of Thrones. We hadden weinig tijden, dus moet ik hard wandelen. Bij Carrick a Rede vind ik uitzichten erg prachtig. Gelukkig dat er zijn niet veel toeristen. Ik had certificaat voor touwbrug gekocht, voor collectie of herinnering.

Datum van activiteit: juni 2018
Bekijk meer beoordelingen
23 mei 2018 beoordeeld

EUR 8 pp voor een half uur wachten aan beide kanten van een 15m touwbrug naar een eilandje van 30 bij 30 meter. Dat weet je niet als de entree aftikt en afgaat op de juichende verhalen van de toeristenboekjes want de ingang is mooi uit het zicht van de attractie gesitueerd.
We hebben de national trust gesponsord zullen we maar zeggen.

Datum van activiteit: mei 2018

Reizigers die Carrick-A-Rede Rope Bridge bekeken, bekeken ook

In Carrick-A-Rede Rope Bridge geweest? Deel je ervaringen!