“Dag eerder ticket kopen als t mogelijk is!”
Beoordeling van Carrick-A-Rede Rope Bridge

Carrick-A-Rede Rope Bridge
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 32,89*
Vanaf
Giant's Causeway Tour vanuit Belfast
Geclassificeerd als nr. 4 van 4 dingen om te doen in Ballintoy
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij sliepen 20 minuten rijden van de brug, en hadden deze activiteit op woensdag gepland, woensdag daar aangekomen om 17:10, werd ons verteld dat de volgende mogelijkheid voor het passeren van de brug van 18:30 tot 19:30 was. Daar hadden wij niet zo'n behoefte aan, dus gevraagd of we ook kaartjes konden kopen voor de volgende dag. Dat was geen probleem!

Dus gelijk gedaan voor de eerste oversteek van 09:30 tot 10:30. we kwamen aan om 09:05, op 4 toeristen na die nog een kaartje moesten kopen (Wat toen nog niet kon) na was er niemand. Dus zijn we doorgelopen tot aan de brug, tijdens de 1km lange wandeling kwamen we maarliefst 4 mensen tegen!

En we waren er dus als eerste! Nog wel even moeten wachten op het personeel en dan kun je genieten van een lege brug als je er overheen loopt. Het was een geweldige ervaring.

(Op de laatste foto is de terug keert over de brug, je ziet dat de eerste routing bus bezoekers er ook al vroeg zijn, en ze laten max 280 bezoekers per uur oversteken)

2 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen ‘s avonds om 19:30 aan en liepen daar met maar liefst 3 andere mensen :) Ik kan begrijpen dat als je overdag hier loopt met honderden andere mensen dat de charme er wel een beetje vanaf gaat.. Dus onze tip; ga ‘s avonds heen!

14 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hoeven niet entree betalen via Game of Thrones. We hadden weinig tijden, dus moet ik hard wandelen. Bij Carrick a Rede vind ik uitzichten erg prachtig. Gelukkig dat er zijn niet veel toeristen. Ik had certificaat voor touwbrug gekocht, voor collectie of herinnering.

23 mei 2018 beoordeeld

EUR 8 pp voor een half uur wachten aan beide kanten van een 15m touwbrug naar een eilandje van 30 bij 30 meter. Dat weet je niet als de entree aftikt en afgaat op de juichende verhalen van de toeristenboekjes want de ingang is mooi uit het zicht van de attractie gesitueerd.
We hebben de national trust gesponsord zullen we maar zeggen.

Bekijk meer beoordelingen
17 augustus 2017 beoordeeld

Te druk/megatoeristisch. Als je afziet van de rope-bridge kun je in de omgeving wel prachting wandelen.

Reizigers die Carrick-A-Rede Rope Bridge bekeken, bekeken ook

Ballymoney, County Antrim

In Carrick-A-Rede Rope Bridge geweest? Deel je ervaringen!