Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.980)
Beoordelingen filteren
2.980 resultaten
Waardering van reizigers
1.459
1.001
336
110
74
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.459
1.001
336
110
74
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.980 beoordelingen
Beoordeeld op 12 april 2014

Hotel is mooi gelegen aan de jachthaven. Prachtig uitzicht over de haven en de zee. Ruime kamers met goede faciliteiten. Vriendelijk personeel. Receptie werkt snel en efficiënt. Goede WIFI. Een keer inloggen gedurende het verblijf. Uitgebreid ontbijt buffet.

Datum van verblijf: april 2014
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels
Bedank 714eriks
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JERZR, Sales & Marketing Coordinator van Radisson Blu Waterfront Hotel, Jersey, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2014
Google-vertaling

Hello and thanks for taking the time. We're delighted you were so pleased with all our services, staff and amenitites and we look forward to welcoming you back again soon :)

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 september 2012

inmiddels al een keer of 10 in dit hotel geweest. Pluspunten zijn: grote/gratis parkeerplaats, mooi uitzicht over de baai, schone en nette kammers, en een supergoed ontbijtbuffet. Maar verwacht verder niet heel veel: zo lijkt het onmogelijk om drinkwater op de kamers te zetten, bediening in de bar is erg langzaam en het gaat elke keer weer allemaal erg lastig met afrekenen/kosten op kamer zetten, restaurant is voor diner niet erg speciaal en een klant die elke maand 1 of 2 nachten logeert krijgt geen enkele speciale behandeling (krijgt zelfs rustig te horen dat hotel vol is en hij maar ergens anders moet gaan slapen). kortom: prima hotel als je paar nachtjes in jersey wil slapen, maar niet het beste hotel voor een romantisch uitje of een strak geregelde zakentrip.

Kamertip: vraag om kamer met zeezicht. liefst een business class room (dan heb je gratis koffie op de kamer). oppassen voor de gehandicaptenkamers waar ze je nog wel eens in willen stoppen, dat is erg lastig want wasbak zit bijna op de grond.
Datum van verblijf: september 2012
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Jan-Dries
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 6 augustus 2017

Datum van verblijf: juli 2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Christopher P, General Manager van Radisson Blu Waterfront Hotel, Jersey, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 augustus 2017

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Christopher P, General Manager van Radisson Blu Waterfront Hotel, Jersey, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Christopher P, General Manager van Radisson Blu Waterfront Hotel, Jersey, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken