Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.013)
Beoordelingen filteren
1.015 resultaten
Waardering van reizigers
573
329
84
22
7
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
573
329
84
22
7
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.015 beoordelingen
Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven in dit hotel drie nachten, maar ik ben niet onder de indruk van dit hotel. Allereerst dronken we de eerste avond cappuccino in de bar, maar deze smaakte absoluut niet. Veel te slap!
De kamer zag er keurig uit, daar was niets op aan te merken. Maar op de schoonmaak wel! Achter één van de nachtkastjes vond ik nog tissues van de vorige gasten! De showergel bij de douche was op, maar na drie keerde kamer schoonmaken was deze nog niet bijgevuld.
Je hebt overigens niet het idee dat je in een Engels hotel terecht komt, want er loopt personeel rond uit allerlei Europese landen. Portugal, Oekraïne, Roemenië enz.
Het eten is er wel prima! Maar als ik hier ook nog een kritische noot mag plaatsen. We hebben nl. een paar keer meegemaakt dat zowel bij het ontbijt als bij het diner meerdere medewerkers van het restaurant met dezelfde vraag bij ons kwamen. En als je dit dan al aan een ander hebt doorgegeven, dan komt dat op ons erg knullig over!

De parkeerplaats van het hotel is ook niet erg groot bemeten. Een aantal keren heb ik in het hotel moeten vragen om een auto te verplaatsen zodat wij weg konden met onze auto.

Als laatste is de gratis WiFi van het hotel een ramp! Regelmatig dat er geen internetverbinding was.....

Kortom, qua restaurant prima, maar als hotel vind ik dit een matig hotel.

Met vriendelijke groet,
Erwin Reuvers

Schoonebeek
Nederland

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 705erwinr
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jerseystephen, Owner van The Inn Boutique, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Erwin W

Thank you for your review and I’m sorry that you did not fully enjoy your time with us at THE INN.

I’m pleased to hear your enjoyed the food with us, although sorry your cappuccinos were not to your taste. Also when it is busy in our Restaurant sometimes the staff will overlap, so sorry if you felt they were not efficient. We are very proud of our Restaurant team and pleased to have won several Customer Service Awards which praise our staff.

Apologies if you had some issues with the housekeeping in your room. Our team is normally very efficient and I will remind them not to miss any of the small areas.

Regarding your wifi issues - we have fast fibre wifi at THE INN and find our internet works well throughout the building. There could have been a minor technical issue during your stay, but these are generally very quickly resolved and allow our guests constant access. We encourage guests to let us know of any problems during their stay, however small, as once guests have left we cannot help.

Stephen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 augustus 2016

Goed hotel, ook de éénpersoonskamer is compleet ingericht.
Restaurant is uitstekend met een zeer goede kaart met veel variatie.
Ligging hotel aan redelijk drukke weg, met bushalte voor de deur.
10 minuten lopen van centrum st. Helier en 15 minuten van het grote busstation, van waaruit het hele eiland te verkennen is.

Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde alleen
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Hans D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jerseystephen, Owner van The Inn Boutique, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2016
Google-vertaling

Dear Hans D

Thank you for your review and for choosing to stay with us at THE INN.

I'm pleased you were happy with your room, and you enjoyed your meals in the Restaurant.

As you mentioned we are very centrally located, within easy walking distance of St Helier centre and also on a bus route.

We hope to welcome you back again to THE INN on any future visits to Jersey.

Stephen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 augustus 2016 via mobiele applicatie

Net hotel, kleine kamer. Vriendelijk personeel (op een na), prima ontbijt en heerlijke cocktails. Minpunt: iedere ochtend vroeg wakker door het verkeer dat net voor onze kamer langsraast. 15 minuten lopen van het centrum .

Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Hannie N
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jerseystephen, Owner van The Inn Boutique, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2016

Hello Hannie N
Beste dank u voor uw beoordeling en de algehele het verheugt mij dat u genoten van uw verblijf bij ons.
Het verheugt me dat u vond het team vriendelijk behalve één persoon. Ik heb in dit en geloven er was een misverstand dat ik moeten excuses over.
Met betrekking tot uw andere opmerkingen spijt het mij dat u uw kamer gevonden kleine en rumoerige vanaf de weg. Wordt een oude gebouw dat is recent gemoderniseerd.
Kamer grootte variëren en afhankelijk van beschikbaarheid en de sortering geboekt zullen we altijd ons best doen om naar gasten een alternatief moeten ze ongelukkig met elk detail van hun kamer.
St Helier is een drukke stad en net als de meeste andere hotels in de stad wij een element van verkeerslawaai lijden tijdens de dag, maar gelukkig is dit licht tijdens de nacht en het spijt mij als u vond het een probleem. Ik wij kan Welkom u terug in de nabije toekomst.
Stephen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 juli 2016

Ik had een eenpersoonskamer aan de kant van de weg. De kamer was wat warm en als je het raam open zet hoor je het lawaai van de auto's, maar dat ligt aan de locatie van je kamer. Ik vond het een fijn hotel met een schone kamer en zeer vriendelijk personeel. Het hotel is 10 minuten lopen van het centrum en ik vond het eten in het restaurant echt aan te raden. Dit hotel is zeker zijn drie sterren waard!

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde alleen
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Ingrid R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jerseystephen, Owner van The Inn Boutique, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2016
Google-vertaling

Dear ruisw000

Thank you for your review and I'm pleased that you enjoyed your stay with us at THE INN.

Some of our rooms can get a little warm when we experience hot Jersey sunshine, but all rooms have a fan and we can change bedding if you wish. Apologies if you felt the road noise was loud, we do experience some road noise as St Helier is a busy town.

I'm pleased you found our staff friendly and enjoyed our food. I hope we can welcome you back to THE INN on any future visits to Jersey.

Stephen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 juli 2016

De kamers zijn functioneel ingericht maar compleet en goed. Het restaurant is heel erg goed, mooie kaart, lekker eten en goede bediening. Eten in de bar is hetzelfde alleen duurt de bediening daar wat langer.

Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank bmsheuser
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jerseystephen, Owner van The Inn Boutique, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2016
Google-vertaling

Dear bmsheuser

Thank you for your review and I'm pleased you enjoyed your stay with us at THE INN.

Thank you for your comments on our Restaurant, we offer a great selection of dishes on our menu to suit all tastes, and they are cooked with passion by our chefs. Sorry if you felt the bar service was a little slow, sometimes the Bar and Restaurant will both be very busy and we aim to keep service times to as quick as possible.

Thanks again for posting a review and we hope to welcome you back again in the future.

Stephen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken