28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt vlak bij de snelweg en centraal tov de golfbanen die wij speelden. De kamers zijn prima. Groot en schoon. Voor het ontbijt heb je diverse keuzes maar het standaard ontbijt is karig. Het restaurant is wat ons betreft niet echt goed.
De service vanuit de receptie verdient een pluim. Wij waren polo's vergeten die ze direct na betaling hebben na gezonden.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Parkview Hotel is gevestigd in een klein dorpje genaamd Newtownmountkennedy. Het ligt aan de doorlopende weg en heeft een eigen parkeerplaats achter het hotel. Op ongeveer 100 meter van het hotel vindt u een gezellig bar-restaurant waar u prima terecht kunt als u ergens anders dan in het hotel wilt eten. De medewerkers van Parkview Hotel zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Onze ruime en schone kamer was voorzien van een heerlijk king-size bed. Het full Irish breakfast was heerlijk!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
MrJohnGallagher, General Manager van Parkview Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2017

Dear Guest,

Thank you for your excellent review.

It is a pleasure to read you enjoyed so many aspects of your stay with us.

We do hope we have the pleasure of welcoming you back to the Parkview hotel on a future occasion.

Kind regards,

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt 40km ten zuiden van Dublin en is daarom prima gelegen als je onderweg bent naar het zuiden. Hotel is voorzien van alle nodige voorzieningen en is wellicht iets gedateerd maar de prijs/kwaliteit verhouding is ideaal. Heerlijk geslapen en ontbeten. Aanrader!

Let wel op dat als je vanuit Dublin komt en je rijdt over de m50 je tol moet betalen!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt 40 km ten zuiden van Dublin. Eigen parkeerterrein, vriendelijk personeel en ruime kamer met de mogelijkheid voor koffie en thee. Goede uitvalbasis om de Wicklow Mountains te bezoeken. Ontbijt Is exclusief. Er is een standaard tarief met de mogelijkheid om tegen betaling iets toe te voegen. Wij hebben er gedineerd en zelden zo lekker in een hotel gegeten.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
18 mei 2016 beoordeeld

Goed centraal gelegen hotel met veel voorzieningen, ruime kamers en vooral zeer behulpzaam en klantvriendelijk personeel.
Een uitstekend hotel van waaruit je vele mooie en leuke uitstapjes kunt maken.

Kamertip: Een kamer aan de parkzijde heeft een mooier uitzicht en is rustiger.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie