24 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee nachten geslapen. Leuke ontvangst en de kamer was oké. Het bed was alleen wat krap. Het diner, wat via het hotel geboekt kon worden, was meer dan prima! Erg smaakvol en leuk opgediend. Helaas kon dat niet gezegd worden van het ontbijt. Het hotel ligt leuk om van daaruit wandelingen te maken.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
30 april 2017 beoordeeld

Hotel wat nog de sfeer ademt van halverwege de 20-ste eeuw. Maar verder goed onderhouden. Wifi alleen in de lobby dat is een nadeel, ook wat gedateerd dus. Voor het ontbijt is het afwachten of het druk is of zoiets, soms buffet soms niet. Bediening is wat chaotisch maar wel vriendelijk. Beetje overpriced qua kwaliteit, zowel het hotel als het eten maar wel leuk als het je smaak is. Wat ik wel vervelend vond was de 1-pk dat was gewoon een hok. De hut op de ferry was groter en comfortabeler. Er zullen best betere zijn maar voor alleen is het geen aanrader.

Kamertip: Blijf weg van de 1-pk kamers.
  • Verbleef: april 2017, reisde alleen
12 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was echt verrukkelijk, maar de bediening is echt vreselijk. Ze laten alle leeggegeten borden 3 kwartier staan. Of lopen met één bord weg. Communicatie van likje men vestje. Kortom lekker om te eten maar van de bediening moet je het hier niet hebben.

Verbleef: augustus 2015
3 augustus 2015 beoordeeld

De kamer was prima in orde, geboekt excl. Ontbijt.
Voor het ontbijt zijn we naar The Wicklow Heather gegaan in Laragh (leuke stek).
Kan wandelend. Hotel is in een prima omgeving gelegen gelegen. Diverse wandelmogelijkheden.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
17 mei 2015 beoordeeld

We hebben verbleven in dit hotel omdat we er waren voor een wandelvakantie.
Ontbijt, lunch pakketten en avondeten waren genoeg, en lekker.
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
Kamers ruim, verzorgde badkamer, alles voorhande wat nodig was. Zelfs adapter stopcontact kunnen lenen in het hotel. Geen extra kosten. Zeer aangenaam.
Ligging midden in het groen, voor wandelaars zeker aan te raden.
Aan het hotel, eigen pub voor 's avonds nog iets te nuttigen.
Visitors center waar je wandeling, en extra informatie kan halen.

Dus conclusie, voor wandelaars ideale basis voor te verblijven.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner