De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 2 websites!
Glendalough Hotel
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Glendalough Village
11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 2 nachten overnacht. Staat op een mooie plek. Tegenover historische plek van St. Kevin. Overblijfselen van zeer oude kerk en toren en het graf. Echt een toeristische attractie. Op zaterdag komen hier busladingen vol. Niet alleen voor de begraafplaats maar ook als startpunt voor wandelingen en fietstochten. Er is dan betaald parkeren rondom het hotel. Hotelgasten hoeven dit niet. Je kenteken staat geregistreerd en bij binnenkomst wordt dan ook je naam gevraagd en wordt je naar een lege parkeerplaats begeleid. Prima service.
Hotel op zichzelf vrij gehorig. Kleine kamer, met smal 2-persoonsbed. 1 goede stoel om op te zitten en een eetkamertafelstoel. Gedateerde tv met maar 5 zenders. Zeer matig WiFi. Mooie grote badkamer met douche in het ligbad. Ziet er verzorgd uit. Helaas was koffie/theeplateau niet volledig bij aankomst en is ook de volgende dag niet aangevuld. Ook geen schone kopjes neergezet.
Ivm met milieu hadden we de handdoeken weer opgehangen. Dat werd ook gevraagd, echter toch schone handdoeken gekregen. Dan kan dat verzoek om meerdere malen je handdoek te gebruiken ook wel weggehaald worden. Ontbijt is in buffetvorm, maar je moet wel expliciet om toast vragen, want zelf bieden ze het niet aan.
Omdat we gast waren in het hotel kreeg je de aanbieding van een 3-gangen diner voor € 20. Je kan kiezen uit een prima keuze menu. Hebben lekker gegeten en het plaatselijke rode bier geproefd. Er was een nieuw meisje in de bediening en ze moest nog veel leren. We vroegen om een glaasje port, maar wist totaal niet wat dat was. Ze deed wel haar uiterste best. Haar collega probeerde zo goed mogelijk te begeleiden, maar door de drukte was dit niet altijd mogelijk. Vandaar dat je soms best lang moest wachten tussen de gangen. Maar je moet maar denken. We hebben vakantie.
5 jaar geleden hebben we hier ook een nacht overnacht.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner

24 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee nachten geslapen. Leuke ontvangst en de kamer was oké. Het bed was alleen wat krap. Het diner, wat via het hotel geboekt kon worden, was meer dan prima! Erg smaakvol en leuk opgediend. Helaas kon dat niet gezegd worden van het ontbijt. Het hotel ligt leuk om van daaruit wandelingen te maken.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
30 april 2017 beoordeeld

Hotel wat nog de sfeer ademt van halverwege de 20-ste eeuw. Maar verder goed onderhouden. Wifi alleen in de lobby dat is een nadeel, ook wat gedateerd dus. Voor het ontbijt is het afwachten of het druk is of zoiets, soms buffet soms niet. Bediening is wat chaotisch maar wel vriendelijk. Beetje overpriced qua kwaliteit, zowel het hotel als het eten maar wel leuk als het je smaak is. Wat ik wel vervelend vond was de 1-pk dat was gewoon een hok. De hut op de ferry was groter en comfortabeler. Er zullen best betere zijn maar voor alleen is het geen aanrader.

Kamertip: Blijf weg van de 1-pk kamers.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2017, reisde alleen
12 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was echt verrukkelijk, maar de bediening is echt vreselijk. Ze laten alle leeggegeten borden 3 kwartier staan. Of lopen met één bord weg. Communicatie van likje men vestje. Kortom lekker om te eten maar van de bediening moet je het hier niet hebben.

Verbleef: Augustus, 2015
3 augustus 2015 beoordeeld

De kamer was prima in orde, geboekt excl. Ontbijt.
Voor het ontbijt zijn we naar The Wicklow Heather gegaan in Laragh (leuke stek).
Kan wandelend. Hotel is in een prima omgeving gelegen gelegen. Diverse wandelmogelijkheden.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
17 mei 2015 beoordeeld

We hebben verbleven in dit hotel omdat we er waren voor een wandelvakantie.
Ontbijt, lunch pakketten en avondeten waren genoeg, en lekker.
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
Kamers ruim, verzorgde badkamer, alles voorhande wat nodig was. Zelfs adapter stopcontact kunnen lenen in het hotel. Geen extra kosten. Zeer aangenaam.
Ligging midden in het groen, voor wandelaars zeker aan te raden.
Aan het hotel, eigen pub voor 's avonds nog iets te nuttigen.
Visitors center waar je wandeling, en extra informatie kan halen.

Dus conclusie, voor wandelaars ideale basis voor te verblijven.

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
2 augustus 2010 beoordeeld

Het hotel Werd gerenoveerd volgens de Uitleg MAAR DAT zAL Dan de Badkamer geweest zijn . Kamer was Klein en donker en Werd niet Dagelijks gestofzuigd . Overal lagen Dikke Tapijten . Badkamer was ok.
Het eTEN was lekker en de Hiel Het was Zeer gedienstig personeel . Continentaal ontbijt was MAAR Aan de flauwe kant .

• Verbleef: Juli, 2010, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Glendalough Village in overweging
op 18,8 km afstand
532 beoordelingen
op 20,9 km afstand
Woodenbridge Hotel & Lodge
Prijzen weergeven

In Glendalough Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Glendalough Hotel

Adres: Glendalough | Co. Wicklow, Glendalough Village, Ierland
Locatie: Ierland > Leinster > County Wicklow > Vale of Glendalough > Glendalough Village
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis parkeren Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Glendalough Village
Prijsklasse: € 115 - € 173 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Glendalough Hotel 3*
Aantal kamers: 44
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Glendalough Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Glendalough Village Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?