“Heerlijke maaltijd”

Keukens: Vis en zeevruchten, Pub-restaurant
Geschikt voor: Lokale keuken, Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
17 augustus 2017 beoordeeld

Op aanraden van de B&B host gaan eten in dit restaurant en inderdaad de moeite waard. Personeel was niet zo vriendelijk als we ondertussen in Ierland gewoon zijn, maar de baas zelf was dit zeker wel. Misschien moet hij z'n opdiensters 'bijsturen'. Er was geen plaats meer in het restaurant en hebben dan maar in de pub plaatsgenomen. Hier kan het wel beter qua netheid. Maar we zijn gekomen om lekker te eten en dit was het ook. De Fisherman's platter was een voltreffer. Misschien op voorhand reserveren en dan heb je een plaats in het restaurant.

Nicholas G, Manager van O'Dowds of Roundstone, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2017

Dear Guest
Thank you for your good review. We are delighted to read that you enjoyed your fisherman's Platter and the seafood in general.
However we are genuinely sorry to read that there were some issues.
I have noted your comments and they will assist us during our review of our summer service, in order that we can improve our offering to our customers going forward.
I hope that you enjoyed your time in Roundstone and that you will visit us again in the future.
Best Regards
Nicholas

15 juli 2016 beoordeeld

Hier eet je de lekkerste crab van Ierland. Gewoon even Nasr toe rijden en crabpootjes bestellen. Je krijgt niet veel maar het is lekker en goedkoop!

12 mei 2016 beoordeeld

klein, kruip door sluip door, zo als het hoort in een kroegje aan de haven in Roundstone, Ierland. als je er s-avond's komt loop je het risico dat ze er zingend aan de bar zitten, helemaal top.

3 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze tocht gestopt om hier te eten op aanraden van de positieve reacties op Tripadvisor.
We hebben er geen spijt van gehad... Heel lekker gegeten.... De oesters waren superlekker en vers...de fisherman plate is een absolute aanrader.

24 juni 2015 beoordeeld

We gingen er enkele keren eten. Dat is alvast een goed teken. Hier moet je vis eten. Van krabbenpoten tot de Fishersman Platter of mosseltjes of een vissoepje. Altijd vers en smakelijk in een gemoedelijke sfeer. Ook hun lamsschouder was lekker.

Reizigers die O'Dowds of Roundstone bekeken, bekeken ook

Roundstone, County Galway

In O'Dowds of Roundstone geweest? Deel je ervaringen!