“Geweldige plek voor luxe vakantie”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Nijkerk, Nederland
Niveau 3 bijdrager
7 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Geweldige plek voor luxe vakantie”
Beoordeeld op 3 augustus 2017 voor een verblijf in Augustus, 2017

Onze vakantie is bijna voorbij, maar wat hebben we 3 geweldige weken genoten in Villa Cometa.

Een perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan o.a. het Ortameer, Milaan en Lago Maggiore.

Maar ook heerlijke restaurants dicht in de buurt zoals Al Cantunin Nuares in San Pietro Mosezzo of Osteria Verbarin in Vicolungo.

Je voelt je bij de ontvangst in de villa zeer welkom door Cosimo. Charmante gastheer! Alles is perfect, zo mooi als op de foto's en het is ontzettend schoon.

Wij hebben een jaar geleden al geboekt en uitgekeken naar deze vakantie.

Het was absoluut fantastisch!!!!!! Een aanbeveling!!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren