Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.807)
Beoordelingen filteren
1.807 resultaten
Waardering van reizigers
626
409
302
220
250
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
626
409
302
220
250
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.807 beoordelingen
Beoordeeld op 9 november 2016

Het hotel ligt meteen aan 't strand. Heeft meerdere verwarmde zwembaden, zelfs in november. Vooral de concierges waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Het baliepersoneel mag misschien de communicatie vaardigheden bijspijkeren. Schone, ruime kamers met magnetron, ijskastje en koffiezetapparaat. De badkamer was ook zeer schoon en zelfs geen kalkaanslag te vinden. De bedden waren geweldig goed. In november is 't er erg rustig. De periode april t/m oktober is de beste tijd om te gaan als je van wat drukte houdt. Voor de rust kun je 't beste in 't naseizoen gaan.

Kamertip: Op de bovenste verdieping heb jij 't beste uitzicht.
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Desirée S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WestgateGuestRels, Guest Relations Manager van Westgate Myrtle Beach Oceanfront Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2016
Google-vertaling

Thank you for your review. We trust you enjoyed your stay and hope to see you again soon!

Anja

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 december 2014

we verblijven hier maar 1 nacht omdat we op doorreis waren.We hadden dit hotel geboekt omdat de recencies redelijk goed waren en de foto´s waren best mooi. Maar was altijd net niet! Bij het inchecken duurde het al 20 minuten terwijl wij de einigste bij de balie waren. Daarna krijgen we te horen dat we de auto ergens anders moesten parkeren 300 meter verder( niet dat het erg was) maar de parking voor het hotel was ´1\ 3 leeg. Verder moet in dit hotel alles geld kosten. Voor wifi moest je zoveel ...betalen en dan voor 1 aparaat wil je meer moest je het dubbele betalen( ik weet het bedrag niet meer, maar het was belachelijk veel) ik snap niet dat je in deze tijd voor zo hotel nog voor wifi moet betalen. Het hotel ligt dicht bij zee maar niet helemaal in het centrum.. Over algemeen was het teleurstellend voor ons.

  • Verbleef: november 2014, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Jaoquin7
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WestgateGuestRels, Guest Relations Manager van Westgate Myrtle Beach Oceanfront Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2015
Google-vertaling

Thank you for your review!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 5 augustus 2017

  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WestgateGuestRels, Guest Relations Manager van Westgate Myrtle Beach Oceanfront Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WestgateGuestRels, Guest Relations Manager van Westgate Myrtle Beach Oceanfront Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WestgateGuestRels, Guest Relations Manager van Westgate Myrtle Beach Oceanfront Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken