“Super verblijf in the Uma”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van The Uma Villa

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
annapffrn
Aardenburg, Nederland
3 beoordelingen
“Super verblijf in the Uma”
Beoordeeld op 17 mei 2018 voor een verblijf in maart 2018

Maand maart en april verblijven wij al enkele jaren in the Uma. Het is een fantastische plek aan de rand van het dorp. We worden er ontzettend in de watten gelegd door de twee dames die de villa prima schoonhouden, voor je koken als je dat wilt en de was verzorgen. De villa heeft een bovenkamer met zitje waar wij elke morgen ontbijten en genieten van t uitzicht op de rijstvelden. In de tuin met groot zwembad is t heerlijk vertoeven. Met de scooter ben je in n paar minuten in de drukte met veel voornamelijk jonge surfers. Restaurantjes en winkels direct in de buurt, veel keuze en het strand is eveneens in een tiental minuten te bereiken. Een ideale plek om te verblijven, wij gaan volgend jaar weer terug.

el0ver
Amsterdam, Nederland
4 beoordelingen
“Heerlijk!”
Beoordeeld op 22 december 2017 voor een verblijf in december 2017

Hele fijne villa met super vriendelijk personeel. Alles netjes en vooral erg schoon!
Hou er wel rekening mee dat je overal met de taxi naartoe moet als je niet op de scooter durft.

arno356
Hilversum, Nederland
1 beoordeling
“Beautiful, spacious and stylish villa”
Beoordeeld op 27 oktober 2015 voor een verblijf in juli 2015

Deze zomer met 3 kinderen (7, 11, 13) de 1e dagen van onze reis op Bali doorgebracht. Fantastische ruime schone villa, prachtig en zeer compleet ingericht met oog voor detail. De kinderen hebben genoten van het grote zwembad en de ruime tuin. Zeer veel privacy. De omgeving is mooi (rijstvelden) in een klein dorpje, weg van de hectiek. Het personeel in huis doet alles om je te ontzorgen (wassen, koken etc.). Heerlijk gegeten. Aanrader: boek de vriendelijke chauffeur via de eigenaren. We hebben leuke dagtochten met hem gemaakt. Hij brengt je op plekken waar je anders niet komt.

Reisgroep: Young Children
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Dyvank
Seoel, Zuid-Korea
4 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“geweldig”
Beoordeeld op 17 november 2013 voor een verblijf in november 2013

prachtige villa van alle gemakken voorzien, Ngurah de taxichauffeur neemt je mee naar alle mooie plaatsen en weet de leukste restaurants. Villa ligt op een rustige locatie met veel privacy.
Fijne tuin met groot zwembad, de open woonkamer/eetkamer is top

Reisgroep: Kleine kinderen
Je leeftijdgroep 25-34
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Amsterdam
Beoordeeld op 17 september 2013 voor een verblijf in mei 2013

Apeldoorn
Beoordeeld op 6 januari 2012 voor een verblijf in mei 2011

heemskerk
Beoordeeld op 15 december 2011 voor een verblijf in juli 2011

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren