Beoordeeld op 20 juli 2019

Als naaste buren van dit hotel-restaurant en afgaande op de goede commentaren sinds er nieuwe uitbaters zijn, besloten we er zelf eens te gaan eten en daar hebben we absoluut geen spijt van gehad, integendeel. Uiterst vriendelijke ontvangst en aangename kennismaking met de eigenaar. Gezellige tafel in de mooie tuin. Vriendelijke, verzorgde, vlotte en efficiënte bediening, ondanks dat het terras helemaal vol was. We kozen voor het gastronomische menu en de gerechten waren subliem, de naam van het menu waardig. Conclusie dus een toprestaurant, een omweg waard, gezien ons klein dorp niet echt in het toeristisch centrum ligt !

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 23 september 2018

we zijn er met ons 2 honden heel hartelijk ontvangen
Het is een gemoedelijk hotel. met super lieve en vriendelijke eigenaars
We voelden ons er direct thuis
De kamers zijn kraaknet, geschilderd in zacht bordeaux en beige
de iets verouderde ( jaren 80 gekleurd bad en wc)badkamer maar perfect werkend en inorde had alleen wat weinig bergruimte
een grote inmaakkast waar we alles weg kregen
een gezellig terrasje met 2 stoeltjes en een tafel met parasol, met een fenomenaal zicht op de vallei .
er is airco aanwezig. de kamer kan goed verduisterd worden met een rolluik
er is een heel mooi zwembad waar we na onze uitstappen nog lekker konden in ontspannen
goed ontbijt met wat weinig variatie ( elke dag zelfde kaas en hesp)maar goed verzorgd
en in buffet vorm. De fruitsla is een aanrader met druifjes uit eigen tuin .we aten buiten onder de grote den! zalig
het avondeten was subliem, met kruiden uit eigen tuin , we verbleven er 14 dagen half pensioen en we hebben geen enkele keer het zelfde te eten gekregen. was er iets dat je niet lustte , kreeg je iets anders aangeboden.

Kamertip: vraag de kamers met balkon, super uitzicht deze hebben een bad/douche combinatie
Datum van verblijf: september 2018
Camper775816, Gérant van Le Chêne Vert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018

Merci pour votre note maximale. Thank you for this good quoting.

Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten, goed terras en vriendelijke ontvangst met een attente bediening. Een kaart enkel in het Frans is voor ons wat lastig maar men sprak erg goed Engels en men kon daarom makkelijk helpen!

Datum van verblijf: juni 2018
Hôtel L, Gérant van Le Chêne Vert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2018

Thank you for writing a comment. We hope to see you soon in Le Chêne Vert.

Beoordeeld op 4 juni 2018 via mobiele applicatie

Het restaurant is aan de zijde van het zwembad ..mooi uitzicht buiten ..binnen iets minder ..niet zo gezellig ..eten goed ..maar hadden wel iets specialer gedacht voor die prijs 42€ .. drank te duur 15€ voor halve liter rosé wijn ...op het terras eens een week vroeger gedronken tonic en fanta ..8€ ..ergens anders heb je dat voor 5 €

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 12 mei 2016

Hebben een weekje gaan fietsen in de regio dit is een schitterende uitvalbasis . De eigenaars zijn super vriendelijke mensen niets is hun teveel . Uitstekende keuken . Ideale plek om tot rust te komen .

Datum van verblijf: mei 2016