Beoordeeld op 20 juni 2018 via mobiele applicatie

We hebben daar één nacht geslapen op de laatste avond van onze rondreis. Heel bijzonder hotel in een oude fabriek waar ze veel elementen hebben bewaard . Kamers goed, wij hadden een luxe kamer met twee kingsize bedden. Bedden waren wat doorgezakt , dat viel wel wat tegen. Douches prima. Ook leuk toen we terug kwamen nadat we hadden gedineerd in de stad was de kamer klaar gemaakt voor de nacht. Er lag een roos op mijn bed en op beide bedden twee chocolaatjes .zeer attent. Ontbijt redelijk

Datum van verblijf: juni 2018
Darcy S, General Manager van Lancaster Arts Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2018

Heel erg bedankt!

Hal Yudof
Director of Operations

Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Uniek design hotel. Mooi, schoon en vriendelijk personeel. Ruime familie kamers met nagenoeg geen effecieve kastruimte. Erg onpraktisch voor een familiekamer. Grote gym is in het YMCA gebouw tegenover het hotel. Openingstijden kunnen varieren. Mooie hotelbar met vreemde regels. We willen vaak graag aan het einde van de dag wat drinken en onze dochter van 18 drinkt dan graag een Coke o.i.d.. Zij mocht echter niet binnen vanwege rergels van het hotel. Erg vreemd als je uit een hotelbar wordt gezet als gast!!! De barman lostte het op om door ons dagelijks in de lounge te plaatsen waar verder niemand zit. De man kon hier ook niets aan doen maar het blijft erg gast onvriendelijk als je ook families welkom wil heten in je hotel.

Het hotel restaurant John J. Jeffries doet haar best maar is wat ons betreft niet de topper van Lancaster. Tijdens ons verblijf werden we in een kleine ruimte van ca. 5 bij 6 meter geplaatst en de gordijnen werden dicht gemaakt. In de ruimte waren nog ca. 5 tafels. Het had nog het meeste weg van eten in een walk in closet. De ober kon ons niet vertellen waarom bij de reservering hier niets van was verteld. Er waren wat grote groepen in het restaurant vertelde hij. Eten was prima maar zeker niet bovengemiddeld goed.
Het op 10 min. loopafstand gelegen Belvedere inn is met afstand de nr. 1 van Lancaster.
Al met al een prima hotel met voor Amerikaanse begrippen een goed ontbijt met brood, pancakes en lekkere wraps. Parkeren kan in de overdekte parkeergarage van het mooie hotel. Centrum Lancaster is ca. 15 min. lopen.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 3 juni 2017 via mobiele applicatie

We hebben hier 1 nacht overnacht en dat was prima. Zaten naast de lift maar daar hebben we geen last van gehad. Goede tips van de receptie voor uitgaan. Het was eerste vrijdag vd maand en dan zijn er veel leuke activiteiten. In de avond lag het bed open, chocolaatje en roos op de kamer. Ontbijt was inbegrepen wat niet veel gebeurt in de VS. Centrum was lopend goed te bereiken. Eigen parkeergelegenheid.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 19 augustus 2016

Lancaster arts hotel is een origineel hotel in een oude tabaksfabriek. Erg mooi verbouwd, mooie kamers en een knusse tuin waar je ook buiten kunt eten. Parkeren gratis en ontbijt inclusief. Erg vriendelijk personeel zowel aan de receptie als in de bediening. Heidi, het kamermeisje kwam nog een roos bij het bed zetten, een chocolaatje neerleggen en het dekbed terugslaan. Niet nodig maar doet zo attent aan. Het eten in het restaurant is ook heel lekker en origineel. Zeker aan te bevelen dit hotel.

Datum van verblijf: augustus 2016
Inspiration_Manager, Front Office Manager van Lancaster Arts Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2016

Dear 417anitar,

Thank you for taking the time to review the Lancaster Arts Hotel. We appreciated your kind words and hope to see you again!

Sincerely,
Erin Aguirre-Sheetz
EAguirre@lancasterartshotel.com

Beoordeeld op 23 juli 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel. Vriendelijk personeel. Prima ontbijt. Hotel wees ons op honkbalwedstrijd; een uitje voor het gehele gezin. Aanrader voor mensen die van een aparte sfeer houden in een hotel dat er weer eens anders uitziet dan normaal.

Datum van verblijf: juni 2016
Inspiration_Manager, Front Office Manager van Lancaster Arts Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2016

Dear Ferry v,

Thank you so much for your review and kind words! We hope to see you again!

Sincerely,
Erin Aguirre-Sheetz