Hilton Garden Inn London Heathrow Airport
US$ 162*
US$ 85*
Priceline
  • Restaurant
Travelodge London Hounslow(Hounslow)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 46*
US$ 42*
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Travelodge Heathrow Central(Hounslow)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 53*
Travelodge
  • Bar/lounge
Park Grand London Heathrow(Hounslow)
US$ 95*
TripAdvisor
24 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit hotel 2 nachten geslapen. Ligt centraal vanwege ons bezoek aan Terminal 4 op London Heathrow. Bedden prima, douche geweldig en alles schoon. Koffie en Thee op de kamer. #aanrader. Ontbijt goed verzorgd.

Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
Brighthearted, General Manager van Hilton Garden Inn London Heathrow Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2017

Thank you for sharing your feedback, we are pleased that you enjoyed your recent stay at Hilton Garden Inn Heathrow and we hope to welcome you back again next time you travel to the UK.

Kind Regards,
Richard Lee
General Manager

1 november 2016 beoordeeld

recent hotel op loopafstand van metro, mooi modern interieur, vlotte vriendelijke bediening, winkeltje in de lobby voor basisbenodigdheden. Zeer behulpzaam personeel. Eten en ontbijt zeer goed. De meeste gasten verblijven er slechts één nacht, maar het mag gerust meer zijn.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
HGI-Heathrow, General Manager van Hilton Garden Inn London Heathrow Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2016

Thank you for sharing your feedback, we are pleased that you enjoyed your stay with us and I hope that you will visit again next time you come to the UK.

Kind Regards,
Richard Lee
General Manager

6 juli 2016 beoordeeld

Het hotel is uiterst geschikt voor zakenlijk verblijf. Goede bediening en eten, personeel die vele talen machtig zijn. Service goed, schoonmaak redelijk. Geen overlast van de overvliegende vliegtuigen (voldoende geluidsdemping). Handig dat de gehelle nacht via de pentry er wat te eten en drinken kan worden afgehaald. Ook is gedacht aan standaard producten, zoals verzorgingsproducten in deze pentry. Uitstekend.

Kamertip: Boveni.... Mooi uitzicht!
  • Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
HGI-Heathrow, Manager van Hilton Garden Inn London Heathrow Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2016

Dear Arwen v,

Thank you for taking the time to leave a review on TripAdvisor. We are glad to hear you enjoyed your stay and hope to be able to welcome you back again in the future.

Kris Franklin
Deputy General Manager

5 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een vroege vlucht van Heathrow en zochten een hotel met goede openbaar vervoer naar het vliegveld (en een verbinding naar onze vrienden)
Het hotel ligt op loopafstand van de metro en binnen binnen een half uur sta je op een terminal.
We waren veel te vroeg bij het hotel, maar als we even zouden wachten, was er een kamer beschikbaar. Geweldige service.
De kamers zijn ruim, schoon en geluidsarm. Ook heb je geen last van de vliegtuigen die behoorlijk laag over het hotel starten.
Volgende keer weer.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Kris F, Manager van Hilton Garden Inn London Heathrow Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2016

Dear DriePinter,

Thank you for taking the time to leave a review on TripAdvisor. We are glad to hear that you enjoyed your stay and hope to be able to welcome you back to the hotel in the future.

28 januari 2016 beoordeeld

Prima hotel voor een stedentrip naar Londen.Mooie kamers,goed ontbijt en ook prima eten voor als je sávonds in het restaurant wilt eten.
Kamers zijn ruim,zeer netjes en van alle gemakken voorzien,ik zou hier zeker nog een keer naar terug gaan.

Kamertip: Wij lagen aan de kant van het vliegveld maar door de dubbele beglazing heb je daar geen last van.
  • Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Kris F, Manager van Hilton Garden Inn London Heathrow Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2016

Dear Posi_1969,

Thank you for taking the time to leave a review on TripAdvisor. We are really glad to hear you enjoyed your stay and hope to be able to welcome you back again in the future.