“Indrukwekkend”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 77,94*
Vanaf
Aangepaste dagtrip naar Windsor Castle ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 dingen om te doen in Amesbury
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
30 mei 2018 beoordeeld

Als je in Engeland rondtrekt dan staat natuurlijk Stone Henge op je lijstje, Het is indrukwekkend, de tickets zijn niet goedkoop. Daarmee kan je wel de expositie bezoeken en de hutjes en met de pendelbus naar de Stone Henge en hoef je niet te lopen. Bij de Stone Henge zelf loop je in de rondte er om heen , van een paar meter afstand. Van elke invalshoek zie je de stenen toch weer op een andere manier. Een bijzonder iets met een onverklaarbare nog steeds twijfelachtige geschiedenis. Maar zeker met een verhaal. Ik vond het speciaal om het gezien te hebben

27 mei 2018 beoordeeld

Onder het mom van: "We zijn er toch.." gingen we naar Stonehenge. Natuurlijk is indrukwekkend om te zien maar de toegangsprijs slaat nergens op! Zeker ook omdat vlakbij de stenen je er gratis omheen kan wandelen. De afstand tot de stenen is dan wel iets groter, maar het zicht is prima.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vind het nogal prijzig na max 1 uurtje ben je rond. Vanaf de toegang heb je 2 keuzes ofwel te voet of met pendelbussen wordt je tot de steenenen gebracht.ik verkies de pendelbus want toch wel een srevige wandeling.dan voor de audio gids moet je ook nog eens appart bijbetalen.al bij al men moet het eens gezien hebben maar daar houdt het op.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Veertig jaar geleden de plek als kind al eens bezocht. Nu weer en zeer verbaasd over het hele circus er omheen. Entree 21,50 pond p.p.!
Een groot deel van het gebied en terrein is gewoon vrij toegankelijk en je kunt er rustig heen wandelen. De stenen kan je ook op die manier bekijken op een iets grotere afstand weliswaar (40 meter ipv 20 meter). Ook de doorgaande weg komt er vlak langs.
De plek is leuk om eens gezien te hebben maar ik vind de toegangsprijs echt niet meer in verhouding.

Bekijk meer beoordelingen
30 april 2018 beoordeeld

Men is stil op die plaats, heel uniek , voor mij iets heel mooi, iets heel intens. Zeker doen als je in de streek bent.

Reizigers die Stonehenge bekeken, bekeken ook

In Stonehenge geweest? Deel je ervaringen!