Camping Panorama del Chianti(Certaldo)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 25/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Inclusief ontbijt
Agriturismo Cameli(Certaldo)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Il Paluffo - Main House B&B(Certaldo)
La Certaldina(Certaldo)
22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn van dit hotel beoordelingen geschreven waarin de gastvrijheid geprezen wordt. Als je echter om 10 uur 's avonds nog iets wilt drinken in de bar dan is dat niet altijd mogelijk. Het ligt er maar net aan wie die avond bij de receptie zit. De eerste keer konden we wel wat krijgen, maar de volgende avond was het de opmerking "bar is closed" en we konden dus absoluut niets meer krijgen. Als je heel vroeg vertrekt en vraagt of er in plaats van het ontbijt, waar je in principe voor betaald, een kleinigheidje klaar gemaakt kan worden, dan is dat ook niet mogelijk. Ik heb dat menigmaal wel anders meegemaakt. De toeristenbelasting is ook niet bij de prijs inbegrepen. De kamers mogen dan goed zijn, maar ik vind de prijs/kwaliteit verhouding niet best en dat komt door de starre houding naar de klant toe.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
22 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 2 nachten gedaan. Prima hotel met zeer gastvrije mensen. Klein zwembad maar groot genoeg om een duik te nemen. Dicht bij certaldo alto waar heerlijke restaurants zijn. Il castello is een aanrader. Je kunt er prachtig zitten en super uitzicht.

Verbleef: augustus 2016
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideaal hotel om een of enkele nachten te veblijven voor exploratie van standjes in de buurt (Certaldo, San Gimignano, Volterra, ...). Grote tuin, gelegen aan de Elsa-rivier. Zwembad mocht groter en zou niet misstaan in de tuin zelf ipv aan de overzijde van de rivier. Ruime (gratis) parking, goed ontbijt, gratis wifi. Ruime kamers maar missen een beetje decoratie en persoonlijkheid. Een fotootje of schilderijtje hier en daar zou de charme merkelijk verhogen. Hier en daar een mankementje in de kamer dat best hersteld wordt. Reserveerden een kamer met dubbel bed maar kregen een met twee aparte bedden.

Verbleef: juli 2016
27 juli 2015 beoordeeld

Na twee nachten in een ander hotel in Toscane (uit sympathie voor hotel Certaldo noem ik het niet :-)) kwamen we voor de volgende twee nachten opnieuw in een prachtig hotel terecht. Het enige verschil en bijgevolg een minpuntje is de ligging en het uitzicht vanuit het hotel. Maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door het personeel dat erg vriendelijk is, ten allen tijde klaar staat om je te helpen en tips te geven, en heel goed Engels spreekt. Het ontbijtbuffet is op en top. De kamers zijn ruim, netjes, met alles erop en eraan. De centrale airco werkt perfect.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
31 augustus 2014 beoordeeld

We hebben in de twee helft van augustus hier een drietal dagen doorgebracht. Leuk en centraal gelegen in de regio tussen Florence en Siena, een ideale uitvalbasis. Personeel is uitermate vriendelijk, de kamers heel correct en net. Ideale prijs/kwaliteitsverhouding.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner