“Perfecte plek”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Hotel Certaldo
Beoordeeld als nr. 1 van 5 hotels in Certaldo
27 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoek je in het hart van de Toscane een goed en gastvrij hotel? Dan ben je hier aan het juiste adres: mooie ruime kamer, brandschoon, super rustig en stijlvol ingericht. Het personeel is klantgericht, hulpvaardig én vriendelijk. Ontbijt biedt voldoende keuzemogelijkheid.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner

22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn van dit hotel beoordelingen geschreven waarin de gastvrijheid geprezen wordt. Als je echter om 10 uur 's avonds nog iets wilt drinken in de bar dan is dat niet altijd mogelijk. Het ligt er maar net aan wie die avond bij de receptie zit. De eerste keer konden we wel wat krijgen, maar de volgende avond was het de opmerking "bar is closed" en we konden dus absoluut niets meer krijgen. Als je heel vroeg vertrekt en vraagt of er in plaats van het ontbijt, waar je in principe voor betaald, een kleinigheidje klaar gemaakt kan worden, dan is dat ook niet mogelijk. Ik heb dat menigmaal wel anders meegemaakt. De toeristenbelasting is ook niet bij de prijs inbegrepen. De kamers mogen dan goed zijn, maar ik vind de prijs/kwaliteit verhouding niet best en dat komt door de starre houding naar de klant toe.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
22 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 2 nachten gedaan. Prima hotel met zeer gastvrije mensen. Klein zwembad maar groot genoeg om een duik te nemen. Dicht bij certaldo alto waar heerlijke restaurants zijn. Il castello is een aanrader. Je kunt er prachtig zitten en super uitzicht.

Verbleef: Augustus, 2016
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideaal hotel om een of enkele nachten te veblijven voor exploratie van standjes in de buurt (Certaldo, San Gimignano, Volterra, ...). Grote tuin, gelegen aan de Elsa-rivier. Zwembad mocht groter en zou niet misstaan in de tuin zelf ipv aan de overzijde van de rivier. Ruime (gratis) parking, goed ontbijt, gratis wifi. Ruime kamers maar missen een beetje decoratie en persoonlijkheid. Een fotootje of schilderijtje hier en daar zou de charme merkelijk verhogen. Hier en daar een mankementje in de kamer dat best hersteld wordt. Reserveerden een kamer met dubbel bed maar kregen een met twee aparte bedden.

Verbleef: Juli, 2016
27 juli 2015 beoordeeld

Na twee nachten in een ander hotel in Toscane (uit sympathie voor hotel Certaldo noem ik het niet :-)) kwamen we voor de volgende twee nachten opnieuw in een prachtig hotel terecht. Het enige verschil en bijgevolg een minpuntje is de ligging en het uitzicht vanuit het hotel. Maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door het personeel dat erg vriendelijk is, ten allen tijde klaar staat om je te helpen en tips te geven, en heel goed Engels spreekt. Het ontbijtbuffet is op en top. De kamers zijn ruim, netjes, met alles erop en eraan. De centrale airco werkt perfect.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
31 augustus 2014 beoordeeld

We hebben in de twee helft van augustus hier een drietal dagen doorgebracht. Leuk en centraal gelegen in de regio tussen Florence en Siena, een ideale uitvalbasis. Personeel is uitermate vriendelijk, de kamers heel correct en net. Ideale prijs/kwaliteitsverhouding.

• Verbleef: Augustus, 2014, reisde met een partner
2 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is zoals een hotel moet zijn. Met een warme glimlach ontvangen, een op naam gestelde welkomsbrief, je wordt naar je kamer gebracht en gedurende je verblijf is iedere medewerker van het hotel met een big smile beschikbaar om je te helpen. Lokatie ligt heel centraal in toscane. Kamers zijn goed. Wij komen hier zeker terug. Het hotel heeft geen echt restaurant maar ze hebben een wel een kleine menu kaart met salades en pasta's die vers worden klaargemaakt.

• Verbleef: Juli, 2014
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Certaldo in overweging
op 2,9 km afstand
Hotel L'Antico Pozzo
nr. 3 van 29 in San Gimignano
825 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Certaldo geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Certaldo

Adres: Via del Molino 74, 50052, Certaldo, Italië
Locatie: Italië > Toscane > Provincie Florence > Certaldo
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Roomservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 5 hotels in Certaldo
Prijsklasse: € 77 - € 137 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Certaldo 4*
Aantal kamers: 30
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Certaldo met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?