“Geweldig”
Beoordeling van Osteria di Casa Chianti

Osteria di Casa Chianti
Geclassificeerd als nr. 1 van 61 Restaurants in Certaldo
Keukens: Steakhouse
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het bezoeken van Sam Giminiano waren we op zoek naar een leuke zaak om te eten.
In SAN Gim zelf vonden we niets die ons kon bekoren.
We zoeken een beetje in de buurt en inderdaad deze valt me direkt op door de vele goede beoordelingen .
Aangekomen aan de zaak komt er iemand naar de wagen aangelopen met een bakje, dit bleek witte truffels te zijn , hij liet ons ruiken aan deze en het rook natuurlijk fantastisch .
Op deze manier zijn wij de hele avond verwend geweest, 3 verschillende soorten brood met 4 soorten olijfolie, de lekkere wijn, de fantastische gerechten, de super uitleg van de ober.. de kleine attenties.. het zicht vanop het terras..
Ik heb zelf 60 mensen die voor me werken en ik weet hoe moeilijk het is om de juiste mensen te vinden, maar de ober die ons bediende was SUPER behulpzaam , zijn liefde voor het vak , zijn uitleg over de gerechten...
Topzaakje..

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn met 3 en er zijn ook telkens 3 gerechten (antipasti, primi, secondi) van de suggesties. We hebben dus alles genomen en gedeeld. De bediening was zo vriendelijk om extra borden te voorzien. Ook de desserts waren overheerlijk. En het mooie uitzicht is meegenomen.

24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fijne plek om te zitten met een prachtige zonsondergang. Een ruime keuze aan heerlijk eten met de nodige wijnen. Af en toe een beetje over de top (clownesk) zoals de diverse obers ‘acteren’. Maar ze zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam.

21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze eerste dag in Italië, nog moe van de autoreis, kwamen we bij dit tentje terecht voor avondeten. We waren er simpelweg terecht gekomen omdat het het dichgsbijzijnd was en we wisten van te voren nog niet goed wat ons te wachten stond. We werden aangenaamd verrast, het was een mooie locatie en de weg stoorde niet. Ze hadden heerlijke voorgerechten en ook de hoofdgerechten waren erg goed. Nog een pluspunt was de vriendelijke obers. Het enige minpunt dat ik kon ontdekken was dat ik niet veel wijzer werd van de kaart, dit had van mij overzichtelijker gemogen. Het uiteindelijk een leuk bezoek en ik zou er graag eens willen terugkeren!

3 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Machtige locatie, perfecte bediening en heerlijk tafelen! Een absolute aanrader! Getting spoiled in an Italian way, tuti perfeto! Reserveren!

Reizigers die Osteria di Casa Chianti bekeken, bekeken ook

San Gimignano, Province of Siena

San Gimignano, Province of Siena

In Osteria di Casa Chianti geweest? Deel je ervaringen!