Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Op fietsvakantie hier een nachtje gelogeerd. Camping ligt aan de LF4. Heel mooie omgeving, bizar dat je midden in de Randstad zo'n heerlijk rustige en groene omgeving kunt vinden. Ontvangst was heel vriendelijk, service (verse broodjes, koud bier of cola) en faciliteiten heel goed (zeker ook voor mensen met kinderen, allemaal skelters enz, maar desondanks was t voor ons lekker rustig). Sanitair was echt super goed en schoon. Aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 12 september 2017

In de afgelopen week een overnachting geboekt. We werden gastvrij ontvangen door Marianne. Zij deed haar best om ons van alle informatie te voorzien over de omgeving. De kamer was van alle gemakken voorzien. We hebben hier heerlijk geslapen. Het ontbijt met krant voldeed prima aan de verwachtingen. Dit is voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 6 september 2017

Heerlijk overnacht in een ruime schone gastenkamer op de boerderij bij boer Piet en boerin Marianne.
Kamer is voorzien van alle gemakken , ruime badkamer, airco , haar droger en natuurlijk een goed werkende WIfi.
Wil je leren melken? dan geeft boer Piet melk les.
Lekker een boek lezen op het terras? Ook prima.
Goed ontbijt met verse boerderij produkten.
Echt een aanrader.
Ingrid van Leeuwen
Ferme de la Blanche Fontaine
Belgïe

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 18 maart 2017 via mobiele applicatie

B&B Boerderij Hazenveld met gastvrouw Marianne en boer Piet doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Dit op hun eigen, nuchtere en landelijke wijze. Marianne zorgt voor brandschone kamers en de heerlijkste ontbijtjes met verse streekproducten. Veel tips voor eetgelegenheden en leuke bezigheden in de buurt schud zij uit haar mouw.
Boer Piet heeft hart voor zijn koeien, hij kan de kinderen alles vertellen over zijn dieren en hij er geniet zichtbaar van als ze met een overall en laarzen van de boerderij aan helpen met kalfjes voeren en koeien melken.
Kortom: een dikke aanrader voor een B&B of kampeerweekend!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 1 april 2016

We brachten het paasweekend bij de Camping Hazenveld. We hielden van de natuur en de boerderij met zijn vele dieren. Met Pasen het ontbijt in de schuur, zagen we de geboorte van een kalf. Marianne en Piet zijn zeer warm, behulpzame mensen die zal alles doen om hun gasten tevreden. De toiletten waren voorbeeldig en comfortabel, de service uitstekend in het algemeen. We zullen later terugkeren in het jaar. Het kamp Hazenveld het kan ontspannen en er is altijd iets te doen.

Datum van verblijf: maart 2016
Marianne H, Manager van Boerderij Hazenveld mini-camping B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2016

Hartelijk dank voor uw enthousiaste reactie!