“Heerlijk eten in een leuke ambiance ”
Beoordeling van Deschutes Brewery

Deschutes Brewery
Geclassificeerd als nr. 44 van 4.811 Restaurants in Portland
Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Grote groepen, Barscene, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je lekker eten voor niet al te veel, uiteraard onder het genot van een biertje. De proeverij met 6 bieren is een aanrader!

20 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie plek met fijne bediening. Good food. Aanrader is de proeverij. Je kan zelf 6 bieren kiezen van de kaart.

28 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig druk, leuke ambiance. Zeker doen en de fruitige biersmaak voor lief nemen. ;o). In de buurt van de Powell bookstore.

13 mei 2016 beoordeeld

Voor 10 dollar heb je een taster met 6 verschillende bieren. Perfect. En ze weten wat brouwen is hier. Primsa IPA, Stout, Ale, Wheat beer, etcetera. Eten is ook goed. Ik at een Elk Burger, rendier, en die smaakte rijk, zoals het hoort. Alles aan deze brewerypub klopte. Ik heb er zelfs een t-shirt gekocht.

30 april 2016 beoordeeld

Ik heb genoten van het doen van een bierproeverij bij Deschutes. U kunt verschillende vluchten van bier met een kleine smaken te leren wat je wilt. De frieten zijn ook goed.

In Deschutes Brewery geweest? Deel je ervaringen!