Vandaag geopend: 09:00 - 17:00

Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Leuke tussenstop met een leuke winkel erbij.
De kust was mooi en je kon van bovenaf goed de zeeleeuwen zien, het waren er aardig wat.
De grot is best groot en je ziet ook daar de zeeleeuwen goed zitten, ook heb je mooi uitzicht op de vuurtoren aan de andere kant.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 16 juli 2019

De sea lion caves zijn een aanrader. Je gaat met de lift naar beneden en kan de sea lions in hun natuurlijke omgeving bewonderen. Ook buiten kun je de sea lions zien.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 13 december 2017

Naar mijn mening het mooiste stukje kustlijn van Oregon, hoger gelegen weg met uitzicht op de rotsachtige kustlijn. de Caves opzich zijn een leuke bezichtiging in veel gevallen ligt het er vol met Sea Lions, en met een beetje geluk in de juiste seizoenen maart/april is er kans op walvissen dichtbij de kust. De grotten zijn met een lift bereikbaar dus een lange tocht is niet nodig.

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 17 november 2017

De Sea Lion Caves zijn de oudste private attractie langs de kust. Voor de kinderen is dit heel leuk. Je kan de zeeleeuwen van heel dicht zien. Ook de attractie zelf is een leuke afwisseling.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 25 september 2016 via mobiele applicatie

Er waren tijdens ons bezoek geen zeeleeuwen werd ons eerlijk verteld bij het kopen van de tickets. Toch gekocht en gaan kijken, er kwamen net een paar zeehonden aan zwemmen toen we beneden waren. Zoiezo leuk om te zien.

Datum van activiteit: september 2016