“Fijn appartement, behulpzaam personeel”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 4 bijdrager
21 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Fijn appartement, behulpzaam personeel”
Beoordeeld op 23 oktober 2013 voor een verblijf in oktober 2013
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Het appartement bestaat uit prettige, redelijk ruime kamers met goede sanitaire voorzieningen, een prima tv en ook een stereosetje waarop je cds kunt afspelen. Het personeel, met name beheerder Abdul is uiterst behulpzaam. Ook al spreekt hij alleen Wolof. Ik was met Mandinka sprekende Gambianen, dus dat scheelde wel. Manager Lamin reageert direct op elke vraag of verzoek. De schoonmaak liet wel te wensen over. Ook gewassen kleding kwam niet schoon terug (eenmalige ervaring).
Het appartement is op zo'n kwartier lopen van Senegambia (centrum) en zo'n 25 minuten naar het strand.
Nadeel is dat de stroom er elke dag wel een of meerdere keren uitvalt. Ook al is het daarna snel weer verholpen is dat wel lastig. En soms doet het water het niet, als je in de ochtend wilt douchen. Maar het hoort een beetje bij Afrika en je went er aan. Je moet overigens af en toe energievoorziening bijkopen.
In het appartement heb ik een gekko gezien (prettig tegen de insecten); een razendsnel muisje en twee kakkerlakken. Voor de meeste ramen zitten goede horren. Slechts enkele keren was er een mug in huis.
Alles bij elkaar vond ik het een prettig verblijf. Voor een volgende keer zal ik ook andere appartementen of vakantiewoningen bekijken, maar het is goed mogelijk dat ik dan weer voor Sanchaba Yellow Apartment kies.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De ruimtes en het personeel.
Minpunten: Stroomuitval, niet vernieuwen van handdoeken en vuil teruggekregen kleding..
Reisgroep: Vrienden
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Personen met beperkte mobiliteit
Oudere reizigers Gezinnen met kleine kinderen
Grote groepen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren