“vakantie”

US$ 35,92*
Vanaf
Zakynthos Shipwreck Beach Excursion
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 dingen om te doen in Maries
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Toiletten, Voedsel te koop, Parkeergelegenheid kinderwagens
1 juni 2018 beoordeeld

we hadden een auto gehuurd en hebben ook deze plek bezocht erg mooi restaurantje gevonden daar geweldig uitzicht

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooie plek met zeer helder water. Boottocht gedaan naar de Caves en het shipwreck. Lieve kapitein. Wij waren met nog een ander stel de enigen op de boot. Top!

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet te druk. Lekker tentje voor eten en drinken erbij en de broodjes zijn echt een aanrader. Vanaf hier vertrekken veel bootjes richting activiteiten

8 september 2017 beoordeeld

Leuke ervaring om na een lange rit in een soort haventje te komen waar je een verkoelende duik kunt nemen bij een mini standje en dito cave

Bekijk meer beoordelingen
12 juli 2017 beoordeeld

Wij dachten een leuk strand te treffen, maar dat is het dus niet. Heel klein en heel druk en het ligt vol met boten. Er vertrekken boten en daarvoor zou je er naar toe kunnen gaan. Wil je enkel naar het strand, dan zou ik een ander strand aanraden!

Reizigers die Porto Vromi Beach bekeken, bekeken ook

Zakynthos, Ionische Eilanden

In Porto Vromi Beach geweest? Deel je ervaringen!