“Bedorven vlees”

De Brabantse Biesbosch
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Nationaal Park De Biesbosch
Keukens: Nederlands
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een nare plek. Onbeschofte bedieding en een bedorven hamburger.Geen excuses,alleen maar vage smoesjes. Bah

20 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn vandaag met de motor daar gestopt. Een kleine uitsmijter en een uitsmijter ham/kaas besteld. Daarnaast cappuccino, 1 topic en 1 spa rood genomen. Moesten ruim 26 euro afrekenen. Pas later kwam het besef dat dat wel veel geld was. Thuis toch eens gekeken op de site. Zijn opgelicht voor ruim 6 euro. Is toch veel geld.
Uitsmijter was eenvoudig, geen citroen bij tonic.

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier geweest om te lunchen voordat we een wandeling in de Biesbosch gingen maken. Broodje zalm en een uitsmijter spek en kaas besteld. Broodje zalm was prima te doen, maar niet speciaal. Voor uitsmijters kun je je lol op hier. Ik zag een uitsmijter met 9 eieren op het menu staan!

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met familie koffie en gebak
Koffie prima
Appelgebak van de fabriek?
Geen slagroom
En gebak was te koud

13 juni 2017 beoordeeld

heel lekkere keuken, variatie in de maaltijden, geen 'push' om vlug-vlug te eten, vriendelijke bediening.

Reizigers die De Brabantse Biesbosch bekeken, bekeken ook

Drimmelen, Noord-Brabant

Geertruidenberg, Noord-Brabant
Drimmelen, Noord-Brabant

In De Brabantse Biesbosch geweest? Deel je ervaringen!