“Lunch”
Beoordeling van Restaurant Ripasso

Restaurant Ripasso
Reserveren met
Restaurant Ripasso is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Terheijden
Keukens: Frans
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker geluncht.
Wij hebben het 2 gangen menu op , was verrassend en heel lekker.
Fles rosé ( 21 euro) en een gratis fles tafel water.
Lieve leuke gast vrouw.
Wij gaan zeker terug

26 mei 2018 beoordeeld

Het restaurant maakt een sfeervolle en gezellige indruk. Bij mooi weer is het ook aangenaam vertoeven op het achter het restaurant gelegen terras, waarbij je langs de waterkant kunt zitten en een ruim uitzicht hebt over een weids landschap. Toen het later in de avond wat kouder werd, kregen de gasten die op het buiten terras zaten een fleece deken aangebonden. Netjes hoor.
Het restaurant kent ook een serre van waaruit je dezelfde blik hebt.
Het verrassingsmenu ( €. 32,50 p.p. ) van de kok was uitstekend en de smaakpapillen moesten “overuren” maken. Het zag er zeer netjes – smaakvol en verzorgd uit. Het 5 gangen menu en de daarbij gegeven uitleg voldeed ruim aan de verwachtingen en de prijs – kwaliteit verhouding was goed.
Een verbeterpunt is de snelheid van bediening. Aanvankelijk was dat oké maar naar mate de avond vorderde was dat storend traag. Bijna 60 minuten tussen de “gangen” is wel erg veel, ondanks de uitleg van de eigenaresse, die vertelde dat ze de keuken even “stil” had gelegd om de aanwezige terras bezoekers vanwege de naderende regen naar binnen in het restaurant te helpen. Bevreemdend omdat andere personeelsleden in die tijd wel tijd besteedde aan het opruimen van het leeg goed en het rangschikken van de terrasstoelen. Jammer want volgens ons was het stilleggen wat ons betreft niet nodig.
Maar ondanks dit aandachtspunt, kunnen we alleen maar vol lof zijn over dit restaurant.

22 mei 2018 beoordeeld

Verrassingsmenu was top. 6-Gangen met bijpassende wijnen. Elk gerecht een plaatje om te zien en wat een smaken! Bijzondere, niet alledaagse wijnen die de gerechten begeleiden.

23 april 2018 beoordeeld

We gingen voor het driegangenmenu na een lekkere amuse kregen we als voorgerecht een half rauwe zeewolf en als hoofdgerecht hadden we een diamanthaas Deze was echter erg taai en heel rauw ............................
het werd ook niet lekker opgelost na dat de bediening we erop wezen dat het niet top was. dat viel dus tegen.
heb er al een keer eerder op een mooie dag op het terras gezeten en hadden toen erg lekkere wijn gedronken ,vandaar dat we een keer terug gekomen waren , het was jammer dat ze onze () negatieve reactie niet beter op pakte

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Ripasso is het een avond lang genieten. Kwaliteit en service staan voorop. De gast wordt van begin in de culinaire watten gelegd.

Reizigers die Restaurant Ripasso bekeken, bekeken ook

Terheijden, Noord-Brabant

Breda, Noord-Brabant

Drimmelen, Noord-Brabant

In Restaurant Ripasso geweest? Deel je ervaringen!