“Heerlijk tot rust komen in de natuur”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Lauwerslodge

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Inside the Lodge with wonderfull vieuw
Close your eyes and dream
Using the woodfired hottub
A causy place for two lovers
Old Dutch race of sheep, living heritage
a birdsview over Lauwerslodge
Friend of slowfood, means delicious, honest, regional and seasonable food
Ceasar or head of the cattle
We wellcome  you
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Haarlem, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Heerlijk tot rust komen in de natuur”
Beoordeeld op 8 mei 2017 voor een verblijf in Mei, 2017

De lodge ademt een rustieke sfeer. Gelegen op het erf van de eigenaars biedt deze voldoende privacy en vanaf het terras kijkt het mooi weg de velden in. Omringd door schapen, geiten, ganzen en kalkoenen krijg je een kijkje in het leven van de (hobby)boer. De eigenaars zijn vriendelijke mensen die je desgevraagd alles uitleggen over het bijzondere werk dat ze doen ter instandhouding van een aantal zeldzame rassen kleine boerderijdieren.
Basisfaciliteiten zijn aanwezig om een kleine keuken te voeren, maar om ten volste te genieten van het biologisch/duurzame karakter van dit natuurhuisje overleg je even met de eigenaren: zij voorzien desgewenst in ontbijt en maaltijden. Vermeldenswaardig is de houtgestookte hot-tub die je ter beschikking hebt - wat ons betreft zeker een aanrader om lijf en geest even helemaal tot rust te brengen. Al met al hebben we een heel prettig weekend genoten hier!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
13 mei 2017
Altijd weer welkom
HelpfulJo ...
Amsterdam, Nederland
1 beoordeling
“Ontspannen weekendje weg in de Lauwerslodge met hottub!”
Beoordeeld op 18 januari 2016 voor een verblijf in Oktober, 2015

We kregen van een bevriend stel de tip om eens bij Herman en Jolanda te gaan relaxen. Midden op het platteland tussen Groningen en Friesland kom je in een idyllische wereld terecht. Een erf vol dieren en een mooie uitvalsbasis voor tripjes naar het wad of de stad. En we hebben genoten van de heerlijke hottub die naast de lodge staat.
Herman en Jolanda ontvingen ons hartelijk en we voelden ons meteen op ons gemak.

Een fijne plek voor een weekend weg voor twee, ik weet zeker dat we nog eens terugkomen! :-)

Reisgroep: Partner
Je leeftijdgroep 25-34
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
19 jan 2016
We vonden het prettig jullie als gasten te mogen verwennen. Graag tot ziens. Met hartelijke groet, Herman en Jolanda
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren